לידר שוקי הון מתחיל לסקר את עזריאלי בהמלצת "תשואת שוק"

האנליסטית לנה איצקוב מצמידה למניית הקבוצה מחיר יעד של 96 שקל - פרמיה של 2.4% ■ לידר: "קבוצת עזריאלי לא תיפגע מעסקת מליסרון - בריטיש ישראל"

לידר שוקי הון השיקו היום (ג') סיקור על מניית עזריאלי בהמלצת "תשואת שוק" עם מחיר יעד של 96 שקל למניה (פרמיה של 2.4% על מחיר הבסיס הבוקר באחד-העם).

האנליסטית לנה איצקוב סבורה כי החזקה במניית עזריאלי הינה חשיפה ראויה לסקטור הנדל"ן המניב בישראל וכן ליכולת יצירת הערך של בעל השליטה בחברה. איצקוב מציינת כי המצב הנוכחי בו עלות המימון יורדת ובמקביל שיעורי ההיוון של נכסי הנדל"ן נותרו כמעט ללא שינוי, יכול להביא להתכנסות גם מכיוון שיעורי ההיוון ובהתאם - לתוספת שווי עבור חברות הנדל"ן.

בלידר שוקי הון מסבירים כי פעילות החברה מתאפיינת בשמרנות יחסית ונכסיה נהנים מפיזור גיאוגרפי נרחב ומיקומים מצוינים, מתמהיל שוכרים טוב וממיתוג מוביל ואיכותי כקבוצת קניונים. איצקוב סבורה כי כל אלו, בשילוב עם ניהול איכותי ובעל שליטה חזק מאפשרים לחברה לצמוח באופן עקבי בשנים האחרונות ולהציג שיפור בתזרים התפעולי מפעילות שוטפת, תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה.

ביחס לעסקת מליסרון - בריטיש ישראל הנרקמת לאחרונה, מעריכים בלידר שוקי הון כי היא צפויה לשנות מהותית את מבנה ענף הנדל"ן המסחרי בישראל. בהתאם, עזריאלי שנהנתה עד עתה ממעמד מוביל שנתמך, בין היתר, ביתרון משמעותי לגודל, תמצא את עצמה מול קבוצה גדולה לא פחות, כאשר המבנה החדש של הענף ישפיע על המחירים בתחום. עם זאת, מדגישה איצקוב כי קבוצת עזריאלי לא תיפגע מהשינוי ותמשיך לשמור על מעמדה בענף.