פוג'יקום משקיעה 15 מיליון שקל במותג סכיני גילוח חשמליים

המותג "רוטושייב" ישווק בלעדית בסופר-פארם ■ סמנכ"ל השיווק: "זו חלופה חדשנית לג'ילט"

ניסיון נוסף להכות במותג הגילוח ג'ילט. פוג'יקום ישראל השיקה היום (ב') מותג סכיני גילוח חשמליים חדש, "רוטושייב", פרי פיתוח של מיזם משותף של החברות Fujicom ו-emjoi העולמיות. המותג הושק בו-זמנית בארה"ב, בגרמניה ובאוסטרליה, ושיווקו יורחב בעוד שנה למדינות נוספות.

החברה בישראל תשקיע בשנתיים הקרובות 15 מיליון שקל בהשקת המותג, שישווק בלעדית ברשת סופר-פארם שהיא גם שותפה עסקית במותג. כחלק מכך תצא החברה בקמפיין רחב ותעניק חסות לליגת העל בכדורגל וכדורסל.

חברת פוג'יקום ישראל נמצאת בבעלות אלי קמחי ועוסקת בשיווק בתחום הטלפוניה, מסכי LCD, מכשירי ניווט וסוללות. מחזור המכירות השנתי של החברה עומד על 170 מיליון שקל, והיא צופה לסיים את השנה הנוכחית עם מכירות של 200 מיליון שקל.

לדברי סמנכ"ל השיווק, יניר קמחי, החברה מצפה לרשום עד סוף השנה מכירות של 8 מיליון שקל, ובשנת 2011 לשלש את מכירות המותג ל-24 מיליון שקל בשנה.

המותג יושק תחילה במחיר של 99 שקל, וכעבור 3 חודשים יימכר ב-149.9 שקל. מחיר הסכינים יעמוד על 59 שקל. מדובר ברמת מחיר גבוהה משמעותית מהמחיר של המותג ג'ילט השולט בשוק.

"ג'ילט מהווים 95% מהשוק שאליו אנחנו מכוונים. אנחנו מציעים ידית גילוח עם תוף מסתובב בעל 9 להבים. זו חלופה טובה יותר וחדשנית יותר לג'ילט, בצורה נראית לעין המעוגנת בפטנטים", אומר קמחי.

גם המותג שיק, שביקש לנגוס בג'ילט, הושק ברעש גדול ומחזיק רק 3.3% מהשוק.

"המטרה שלנו היא להציב קטגוריה חדשה לגילוח הרטוב. שיק הציגו את אותו מוצר ואותה מהות פעולה".