יפעת בקרת פרסום תנהל מעקב אחר קישורים ממומנים בגוגל

במסגרת השירות יקבלו הלקוחות התראות בזמן אמת על עליית קמפיין מתחרה בגוגל וכן מחקר תקופתי על מאפייני הפרסום בתחומים אותם יגדירו מראש

יפעת בקרת פרסום תחל לנהל מעקב אחרי הקישורים הממומנים בגוגל. במסגרת השירות יקבלו הלקוחות התראות בזמן אמת על עליית קמפיין מתחרה בגוגל וכן מחקר תקופתי שיכיל פירוט על מאפייני הפרסום בתחומים אותם יגדירו מראש.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסר כי "על-פי הערכות, מדובר במאות מיליוני שקלים מכלל עוגת הפרסום. המערכות הטכנולוגיות שפיתחנו מבצעות פעולות ניטור וניתוח של הקמפיינים בגוגל - Google adWords. עד היום, פרסום הקישורים הממומנים בגוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, היה בגדר 'קופסה שחורה'".