שנה לאחר רכישת מותג העוף ללא אנטיביוטיקה "טבעוף" על-ידי חברת זוגלובק, החברה משיקה מיתוג מחדש למותג.
במסגרת זו הוחלפו הלוגו והאריזות, ואלמנטים אלה יבואו לידי ביטוי גם במקררים המבודלים המוצבים ברשתות השיווק.
בסך-הכול משקיעה החברה במותג 4 מיליון שקל, כאשר עיקר הסכום יופנה לקמפיין שילווה את המהלך.
כיום עומד מחזור המכירות השנתי של המותג על כ-45 מיליון שקל בשנה במחירים לקמעונאים. במונחי מכירה לצרכן מדובר במחזור כספי של 60 מיליון שקל.
לדברי מנכ"ל טבעוף, חן רזיאל, החברה שמה לה ליעד להכפיל את המכירות בתוך שנתיים ל-90 מיליון שקל במחירים לקמעונאים ול-120 מיליון שקל במחירים לצרכן.
המותג נהנה היום מרווחיות גולמית של יותר מ-30% ורווחיות תפעולית של 6%, ומטרת החברה היא להעלות את הרווחיות התפעולית לשיעור של 10%. בכל מקרה, מדובר בשיעורי רווחיות גבוהים ביחס לשיעורי הרווחיות בענף.
"הרווחיות הגולמית של משחטות רגילות נעה בין מינוס 10% לפלוס 10%. המשחטות מפסידות, ומי שמרוויח בענף הם מכוני התערובת", אומר רזיאל.
- הפיכת העוף ללוס לידר מקשה עליכם את השיווק?
על כך אומר מנהל שיווק טבעוף, רועי הראל: "התחרות על העוף מחדדת את הבידול של העוף שלנו, שלא משחק במגרש של ה-10 שקלים".
כמנוע צמיחה נוסף, מתכננת החברה להשיק בחודשים הקרובים קו מוצרים מוכנים לבישול. מדובר במארזים של עוף וחלקי עוף בתוספת רטבים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.