היעד של טבעוף: הכפלת המכירות ל-90 מיליון שקל תוך שנתיים

החברה משיקה מיתוג מחדש למותג העוף ללא אנטיביוטיקה‏ בהשקעה של 4 מיליון שקל

שנה לאחר רכישת מותג העוף ללא אנטיביוטיקה "טבעוף" על-ידי חברת זוגלובק, החברה משיקה מיתוג מחדש למותג.

במסגרת זו הוחלפו הלוגו והאריזות, ואלמנטים אלה יבואו לידי ביטוי גם במקררים המבודלים המוצבים ברשתות השיווק.

בסך-הכול משקיעה החברה במותג 4 מיליון שקל, כאשר עיקר הסכום יופנה לקמפיין שילווה את המהלך.

כיום עומד מחזור המכירות השנתי של המותג על כ-45 מיליון שקל בשנה במחירים לקמעונאים. במונחי מכירה לצרכן מדובר במחזור כספי של 60 מיליון שקל.

לדברי מנכ"ל טבעוף, חן רזיאל, החברה שמה לה ליעד להכפיל את המכירות בתוך שנתיים ל-90 מיליון שקל במחירים לקמעונאים ול-120 מיליון שקל במחירים לצרכן.

המותג נהנה היום מרווחיות גולמית של יותר מ-30% ורווחיות תפעולית של 6%, ומטרת החברה היא להעלות את הרווחיות התפעולית לשיעור של 10%. בכל מקרה, מדובר בשיעורי רווחיות גבוהים ביחס לשיעורי הרווחיות בענף.

"הרווחיות הגולמית של משחטות רגילות נעה בין מינוס 10% לפלוס 10%. המשחטות מפסידות, ומי שמרוויח בענף הם מכוני התערובת", אומר רזיאל.

- הפיכת העוף ללוס לידר מקשה עליכם את השיווק?

על כך אומר מנהל שיווק טבעוף, רועי הראל: "התחרות על העוף מחדדת את הבידול של העוף שלנו, שלא משחק במגרש של ה-10 שקלים".

כמנוע צמיחה נוסף, מתכננת החברה להשיק בחודשים הקרובים קו מוצרים מוכנים לבישול. מדובר במארזים של עוף וחלקי עוף בתוספת רטבים.