הטרנד מתחזק: נטקס ו-mako השיקו אתר רכישות חברתיות - Buy2

האתר יציע דילים יומיים בתחומי הפנאי, האוכל והאופנה, ויאפשר לגולשים להתאגד כדי לנצל את הכוח הצרכני שלהם ■ ‎היקף ההשקעה באתר מוערך במיליוני שקלים

‎‎טרנד הרכישות החברתיות בישראל עולה שלב. נטקס ישראל (נטקס ניו-מדיה), חברה-בת של נטקס ושל זכיינית ערוץ 2 קשת, הודיעו היום (ד') על השקת ‏Buy2‎‏ - אתר המציע דילים והטבות יומיים בעסקים מובילים מתחומי הפנאי, האוכל והאופנה, והמאפשר לגולשים להתאגד ולנצל את הכוח הצרכני שלהם.

‏המיזם המשותף פותח במשך כחצי שנה, והיקף ההשקעה בו מוערך במיליוני שקלים, הכוללים גם מסע פרסום רחב (כולל פרסום בטלוויזיה) וזיכיון בלעדי ליישום טכנולוגיה אמריקנית.

האתר יושק בשבועות הקרובים, כאשר הדיל הראשון כבר מפורסם באתר ומציע הנחה של 60% לרכישת כרטיסי קולנוע.

‏Buy2‎‏ מתבסס על טרנד אתרי הרכישות החברתיות שהולך וצובר תאוצה בעולם. האתר המצליח ביותר בתחום הוא גרופון, שהצליח לצבור כ-15 מיליון משתמשים ומוערך בכ-1.2 מיליארד דולר. גם בישראל קמו לו כבר מתחרים, בהם "גרופר", "יממה" ו"גוזרים קופון", המושכים אליהם אלפי גולשים.

המודל שבבסיס כל האתרים הוא דומה - משתמשים מזינים את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם, ובכל יום מקבלים מייל חדש הכולל את ההצעה החדשה. העסקה יוצאת לפועל רק אם נרשמו לה מספר אנשים מינימלי.

לדברי נטקס ישראל, הכוח של האתר יתבסס על היכולת של נטקס לגייס עסקים מקומיים ומותגים מובילים העובדים עמה כבר היום, לצד הכוח השיווקי של קשת.

"אנחנו השחקן הגדול הראשון שיוצא במהלך כזה בישראל, ויש לנו את התשתית הטכנולוגית להפוך לשחקן המוביל", אמר אביב רפואה, מנכ"ל נטקס.

‏אפי דהן, מנכ"ל נטקס ישראל, הוסיף: "קניות חברתיות הוא התחום החם ביותר כיום בעולם המסחר המקוון. בעוד שבארה"ב תופעת הקניות החברתיות שינתה את פני הצרכנות באינטרנט עם מיליוני רוכשים יומיים, בארץ התחום עדיין בחיתוליו. אני מאמין שהתשתית הרחבה של נטקס ישראל ומספר הגולשים הגדול שלה, כמו גם תמיכתן של חברות-האם נטקס הציבורית ושידורי קשת, יאפשרו ל-‏Buy2‎‏ לשנות את הרגלי הרכישה של ציבור הגולשים הישראלי".