חוזה חדש לאורכית ברוסיה עם חברת ה-IT הגדולה במדינה

חברת Technoserv תשלב את ה-CM-4000 של אורכית במוצריה כדי להעשיר את פורטפוליו פתרונות התקשורת ■ ההיקף הכספי של החוזה לא נמסר

חברת אורכית הודיעה היום (ב') על חוזה חדש ברוסיה עם חברת Technoserv, ספק תקשורת מוביל והחברה הגדולה ברוסיה בתחום ה-IT ומערכות תקשורת. לפי ההסכם, החברה הרוסית תשלב במוצריה את ה-CM-4000 של קוריג'נט, החברה הבת של אורכית, כדי להעשיר את פורטפוליו פתרונות התקשורת שהיא מציעה, ולעמוד בביקושים ההולכים וגדלים לשירותי תקשורת ברוסיה.

ההיקף הכספי של החוזה החדש לא נמסר. אורכית מנוהלת על-ידי אריק פנט ומפתחת ציוד תקשורת להעברת נתונים בפס רחב. החברה נסחרת במקביל בבורסה בת"א ובוול סטריט לפי שווי של 215 מיליון שקל.

רמי שביט, שעומד בראש השלוחה הרוסית של אורכית, אמר כי "שיתוף הפעולה עם Technoserv מוכיח את יעילותם וטיבם של המוצרים שלנו, ואנו צופים שיתופי פעולה דומים בעתיד".

"Technoserv שמחה על שיתוף הפעולה עם אורכית. שליוב הטכנולוגיה של אורכית ייתם דחיפה משמעותית למוצרים שאני מציעים ללקוחותינו ויעזור לנו לעמוד בביקוש הגדול לשירותים", אמרו בחברה הרוסית. "אנחנו מצפים למנף את הידע של אורכית ואת הניסיון שלהם בתעשיה".