טאואר גייסה 20 מיליון דולר נוספים בהנפקת אג"ח ציבורית

זאת בנוסף ל-80 מיליון דולר שגייסה בשלב המוסדי לפני כיומיים ■ דיווחה על ביקושי יתר של 50% וריבית של 7.8% ■ דעה: מכרז מוסדי ללא מוסדיים / רון שטיינבלט

יצרנית השבבים טאואר הודיעה היום כי השלימה באופן סופי את הנפקת האג"ח הדולרי לטווח ארוך כשהיא מסכמת גיוס של 100 מיליון דולר בסך הכל.

לפני כיומיים גייסה החברה 80 מיליון דולר במכרז המוסדי ואילו היום גייסה 20 מיליון דולר נוספים במכרז הציבורי. החברה מדווחת על ביקושי יתר של 50% בהנפקה שנסגרה בריבית של 7.8%. סך הביקושים בשני המכרזים עמד, על פי החברה, על 125 מיליון דולר. את ההנפקה הובילו לידר שוקי הון וכלל חיתום והשתתפו בה לאומי פרטנרס, דש אייפקס, פועלים IBI וברק קפיטל.

אגרות החוב החדשות עתידות להיפרע בשני חלקים שוים בסוף 2015 ובסוף 2016 ואמורות לאפשר טאואר להמשיך ולהרחיב את כושר הייצור של FAB2 וכן יאפשר לה, במידת הצורך, ניצול מספר הזדמנויות עסקיות למיזוג ו/או רכישת חברות. הרחבת כושר הייצור והזדמנויות השקעה אלו הינן בעלות פוטנציאל ל-ROI גבוה ולשיפור משמעותי במכירות החברה ורווחיותה.

עמית ורדי, מנכ"ל לידר שוקי הון אמר לאחר ההנפקה: "אנו גאים לקחת חלק בגיוסי ההון של טאואר-ג'אז ומשוכנעים שהחברה והנהלתה ימשיכו להתפתח ולמצב את טאואר-ג'אז כחברה מובילה ביצור שבבים ולמקסם ערך למשקיעיה".