שני דיווחים ממקורות שונים מוסרים כי חברת הסטארט-אפ שהקים יאיר גולדפינגר בדרך לאקזיט של מעל 100 מיליון דולר. לפי הדיווחים באתר AdExchanger, הרוכשת היא AOL וככל הנראה העסקה קרובה מאוד לסגירה.
גולדפינגר עומד מאחורי ICQ שגם נמכרה ל-AOL לפני כ-11 שנים תמורת 407 מיליון דולר, ובאפריל השנה עברה לידי דיגיטל סקי הרוסית. ההשקעה בחברת דוטומי מוגדרת על-ידו כעיקרית, לצד החברות קומפוזיה ו-Odysii, שבשלושתן הוא מעורב באופן פעיל.
דוטומי גייסה עד כה כ-17 מיליון דולר. בין משקיעיה נמצאות הקרנות גלובספאן, US Venture Partners - USVP, ולוסיטי, והיזמים הישראלים. החברה פיתחה מעין ערוץ תקשורת פרסומי אישי, המאפשר למפרסמים להעביר מסרים שיווקיים ישירים ללקוחות המוגדרים כפוטנציאליים באמצעות באנרים באינטרנט. במילים פשוטות: דוטומי רוכשת שטחי פרסום באתרי תוכן באינטרנט ומציגה חומר פרסומי רק עבור לקוחות שהסכימו לקבל חומר שיווקי מאת המפרסם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.