HOT - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של 1.3 מיליון שקל

החורף בפתח - וקופות-החולים מעלות את הווליום הפרסומי: שירותי בריאות כללית פרסמה בשבוע החולף בהיקף של כ-1.2 מיליון שקל

השבוע לא נרשמו השקעות פרסומיות בווליום חריג, ולראיה - שני המותגים המובילים את טבלת המותגים המושקעים מפרסמים כבר מספר שבועות ועדיין ממשיכים לשמור על הדומיננטיות שלהם.

HOT לא נחים מלפרסם את הטריפל ללא התחייבות, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, והשבוע הם ממשיכים להיות ממוקמים בראש הטבלה; ואילו גינדי השקעות מכריזה על סגירת המכרז וסוף המרתון למכירת הדירות במרכז המבקרים בהיכל התרבות, באמצעות שלמור-אבנון- עמיחי.

סוף שנה מגיע, ועימו מרתוני מכירות נוספים. למי שלא שם לב, בשבועות האחרונים יוצאים יבואני הרכב בשלל מבצעים, ורק לאחרונה היינו עדים ל"72 שעות מרתון המכירות של צ'מפיון מוטורס".

השבוע הוא השבוע של פיג'ו, שהביאה השנה את דגמי הקרוסאובר החדשים ואת ה-RCZ הספורטיבי, ומכריזה על "3 ימי מכירות בתנאים שלא יחזרו" תחת השם THE WINNING TEAM. משרד הפרסום הוא ברוקנר-נטע-יער, שזכה גם לאחרונה בתקציב הרכב הסיני MG (לשעבר בריטי), שעתיד לעשות עלייה בקרוב באמצעות דוד לובינסקי.

החורף מתקרב, וזה אומר שהשבוע הוא גם השבוע של פרסום קופות-החולים. שירותי בריאות כללית מובילה באמצעות מקאן-אריקסון עם פרסום ל"שירותים הכי טובים לילדים", קופת-חולים לאומית מפרסמת את הביטוח הסיעודי בשיתוף-פעולה עם כלל ביטוח באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, קופת חולים-מאוחדת מפרסת חיסון חינם נגד שפעת באמצעות JWT, ואילו מכבי שירותי בריאות מפרסמת שהיא גדלה ב-2010 על חשבון הקופות האחרות באמצעות פרסום יהושע TBWA.

פרטנר מסיימת את הגל הנוכחי ומקפצת באמצעות ה"פוגו סטיק" כנראה אל מחוץ לחמישייה, באמצעות ראובני-פרידן, עם הפרסומת של המודם הסלולרי שלה, ה-netonkey.

המותגים המושקעים

1. HOT - כ-1,357,130 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. גינדי השקעות - 1,352,639 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

3. שירותי בריאות כללית - 1,296,940 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. פיג'ו - 1,284,770 שקל - באמצעות ברוקנר-נטע-יער

5. פרטנר - 1,174,777 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 29/10/10-4/11/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.