אדסמרקט רכשה רשת מדיה מקוונת באמריקה הלטינית

חברת הפרסום מבוסס התוצאות, שנמצאת גם בבעלות הפרסומאי אילן שילוח, מתכננת להעמיק את אחיזתה בשוק הלטיני

חברת אדסמרקט, הפועלת בתחום הפרסום מבוסס התוצאות, רכשה את חברת Ergos Media, רשת מדיה מקוונת הפועלת במדינות אמריקה הלטינית. הרכישה התבצעה באמצעות הזרוע אדסמרקט LATAM, הפועלת בספרד, פורטוגל ואמריקה הלטינית.

סכום הרכישה לא פורסם. השותף האסטרטגי פיננסי של קבוצת אדסמרקט היא קרן הפרייבט אקוויטי ויולה, שהשקיעה בקבוצה 17 מיליון דולר ביולי האחרון.

אדסמרקט נמצאת בבעלות הפרסומאי אילן שילוח (29%), קרן ויולה (21%), קבוצת דרוקר-אורזל (16%), קבוצת טרלובסקי (16%), וקבוצת מויאל (9%).

ארגוס מדיה מפתחת 3 פלטפורמות פרסום מבוסס תוצאות: Blink DR - רשת מודעות פרפורמנס, Adverlatin - רשת שותפים, ו-Premium - מחלקת מיתוג המציעה מגוון של מוצרי וידיאו ותקשורת.

לדברי יוליסס ואסקז, מנכ"ל ומייסד חברת אגרוס מדיה, "הצטרפותנו לקבוצת אדסמרקט תעשיר את היצע השירותים עבור לקוחותינו באזור אמריקה הלטינית ובעולם, ותאפשר לארגוס מדיה להפיק תועלת מן הידע והטכנולוגיה שקבוצת אדסמרקט מביאה עימה, לצורך ייסוד חברת השיווק המקוונת והמבוססת תוצאות, הראשונה באמריקה הלטינית".

אדסמרקט נכנסה לשוק הלטיני ב-2009, כאשר היקף הפעילות בשוק הלטיני מוערך ב-200 מיליון משתמשים. לדברי החברה, ההוצאות על פרסום בשוק זה צפויות לזנק בלמעלה מ-100% ב-4 השנים הקרובות ולהסתכם ב-4.2 מיליארד דולר ב-2014.

"החזון שלנו הוא להפוך לשחקן מרכזי בתחום הפרפורמנס באמריקה הלטינית ובספרד, תוך התמקדות במקסיקו ובברזיל כשני השווקים העיקריים באמריקה הלטינית ובמרכז אמריקה בשנת 2011", אמר חוסה לואיס ולדיבלסו, מנכ"ל אדסמרקט LATAM וחבר קבוצת אדסמרקט.

עופר דרוקר, מנכ"ל קבוצת אדסמקרט, הוסיף כי "לאור הפעילות המוצלחת של אדסמרקט וצמיחתה המרשימה, אנו עושים את הצעד הבא לקראת ייסוד חברת הפרפורמנס הראשונה שתפעל באופן נרחב הן באירופה והן בדרום אמריקה".