ה-NFL תחזור ללוס אנג'לס (בעוד שנתיים. אולי)

המיליארדר פיליפ אנשוץ מעוניין לבנות אצטדיון פוטבול חדיש בעיר המלאכים בעלות של מיליארד דולר, ולהביא קבוצת פוטבול ל-L.A לראשונה מאז 1995

העובדה שללוס אנג'לס, העיר שמייצגת את השוק השני בגודלו בארצות הברית, אין קבוצת פוטבול מאז 1995 - ממשיכה להטריד את ראשי ה-NFL ואת אנשי הספורט בעיר, שמודעים לפוטנציאל הכלכלי הכרוך בהימצאותו של פרנצ'ייז פוטבול ב-L.A. אם כי כעת מסתמן פיתרון שעשוי להביא קבוצה לעיר בתוך שנתיים.

טים לוויקה, מנכ"ל חברת הספורט והבידור AEG שמחזיקה בין היתר בקבוצת ה-MLS לוס אנג'לס גלאקסי ובאולם הסטייפלס סנטר של הלייקרס, נפגש עם הקומישינר של ה-NFL, רוג'ר גודל.

על-פי התוכנית המתגבשת, ייבנה בלוס אנג'לס אצטדיון פוטבול מודרני שיכיל 78 אלף מקומות, בעלות של כמיליארד דולר. האצטדיון, שישמש את הקבוצה החדשה, אמור להיות ממומן באופן פרטי לחלוטין, כשהמשקיע העיקרי בו יהיה המיליארדר פיליפ אנשוץ, בעליה של חברת AEG. "פיל יכול לגרום לתהליך הזה להתרחש כבר מחר", אומר לוויקה.

עם זאת, רוג'ר גודל הבהיר ל-AEG שאין לו כוונה להביא פרנצ'ייז ללוס אנג'לס, לפחות עד שייחתם ההסכם הקיבוצי החדש של הליגה מול ארגון השחקנים (ההסכם הנוכחי יסתיים בסוף העונה הנוכחית). המשמעות היא שדיונים על קבוצת NFL בלוס אנג'לס, לדברי לוויקה, "לא יוכלו להתחיל לפני שכבר נהיה בתוך עונת 2011/12".