מיטב ממשיך בהתרחבות: ירכוש את מילניום ב-18 מ' ש'

השלמת העסקה צפויה להתבצע תוך מספר חודשים ■ מילניום מנהל נכסים בהיקף כולל של כ-1.5 מיליארד שקל

בית ההשקעות מיטב ממשיך במסע הרכישות שלו. מיטב חתם על הסכם לרכישת מלוא הבעלות על בית ההשקעות מילניום, תמורת כ-18 מיליון שקל. השלמת העסקה צפויה להתבצע תוך מספר חודשים, והיא תצטרף למיזוגים שביצעה מיטב בשנה וחצי האחרונה עם בתי ההשקעות גאון שוקי הון וישיר בית השקעות, ולרכישת פעילות אפריקה בית השקעות וקופות הגמל של וייזר.

על-פי ההסכם, יספקו בעלי המניות של מילניום ומנהליה הנוכחיים - אורי שרוני, יגאל מזרחי ורונן קאופמן - שירותי יעוץ למשך 3 שנים ואי תחרות למשך 5 שנים, בהתאמה, וזאת תמורת כ-12 מיליון שקל.

בית ההשקעות מילניום מנהל נכסים בהיקף כולל של כ-1.5 מיליארד שקל, מהם כ-770 מיליון שקל בתיקים מנוהלים, כ-390 מיליון שקל בקרנות נאמנות וכ-350 מיליון שקל בקופת גמל. לאחר רכישת מילניום, צפוי מיטב לנהל נכסים בהיקף כולל של כ-35 מיליארד שקל.

השלמת העסקה מותנית באישור הממונה על ההגבלים העסקיים, רשות ני"ע, משרד האוצר ובהתקיימות תנאים מתלים נוספים, כמקובל בעסקאות מסוג זה.

אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב, אמר: "רכישת מילניום היא צעד נוסף במימוש האסטרטגיה של מיטב להיות אחד מבתי ההשקעות המובילים בארץ, הן באמצעות גידול אורגני והן באמצעות רכישות. מיטב תמשיך לבחון הזדמנויות בשוק ולנצלן, ככל שיהיו. אנו מעריכים כי העסקה תושלם בחודשים הקרובים וכי תרומתה לשורת ההכנסות והרווח של מיטב תורגש כבר במחצית הראשונה של 2011".

יגאל מזרחי, מבעלי מילניום בית השקעות, אמר: "לאחר תקופה בה בחנו מספר אפשרויות להמשך דרכנו המשותפת, בחרנו במיטב, בה מצאנו אנשים מקצועיים והגונים. אנו משוכנעים כי לקוחות ועובדי מילניום ימצאו במיטב את ביתם".