פרויקט משחקים חדש לשאול אולמרט - GameGround

סטארט אפ המשחקים של אולמרט ואיציק בן בסט השיק גרסת בטא פתוחה של המוצר החדש, כאשר הרעיון שעומד מאחוריו הוא לאפשר לשחקנים לחלוק מידע ותוצאות בינהם

סטארט אפ המשחקים - GameGround השיק אתמול גרסת בטא פתוחה של המוצר החדש, כאשר הרעיון שעומד מאחוריו הוא לאפשר לשחקנים לחלוק מידע ותוצאות בינהם.

GameGround הוא פרויקט משחקים חדש אותו ייסדו שאול אולמרט (בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט) שכיהן בעבר כסגן נשיא MTV ואחראי על תחום המשחקים בחברה. שותף אחר בסטארט אפ הוא איציק בן בסט שהיה נשיא פיתוח עסקי ופעילות בינלאומית בחברת המשחקים בליזארד.

GameGround מציע באמצעות התקנת תוכנה, מעקב אחר ההתקדמות של השחקן והתוצאות שלו במשחק, כאשר החיבור מתבצע עם משחקי מחשב, XBOX (עדיין לא פעיל), פייסבוק ומשחקי אינטרנט. ככל שמקבלים תוצאות טובות יותר במשחקים הקשורים לתוכנה, השירות מצ'פר את השחקן במעיין גאדג'טים שמציינים את הרמה של הגיימר. כמו כן, כאשר הגיימר מגיע לתוצאה יותר טובה מהחברים שלו, הם מקבלים על כך עדכון.

מנכ"ל החברה הוא גיא מרגולין ועל-פי נתוני IVC, החברה גייסה 6 מיליון דולר, 4 מהם דרך סקויה קפיטל ו-2 מיליון דרך משקיעים פרטיים. ב-GameGround קיימים 20 עובדים, משרדיה היו בעבר בתל-אביב, אולם כרגע הא מחזיקה משרדים בניו-יורק. לא היה ניתן לקבל את תגובת החברה בכל הנוגע לתוכניות הכלכליות שלה ומה התוכניות העתידיות של השירות.