מנצ'סטר יונייטד: עכשיו גם קו אופנה

המועדון, שמכניס כ-25 מיליון ליש"ט בעונה ממכירת מרצ'נדייז, מתפתח: השיק מוצרי ביגוד יומיומיים שיימכרו במגה-סטור של הקבוצה באצטדיון אולד טראפורד

מנצ'סטר יונייטד היא מעצמה בכל הקשור לשיווק מוצרי המרצ'נדייז שלה, ומכניסה מהאספקט הזה כ-25 מיליון ליש"ט בשנה. אבל זה לא מונע מסגנית אלופת הפרמיירליג לרצות לגדול עוד יותר.

השדים האדומים השיקו השבוע את ה-"M Collection", קו אופנה חדש רשמי מבית היוצר של המועדון (פריט לדוגמא - בתמונה). את המוצרים ניתן יהיה לרכוש אך ורק במגה-סטור של היונייטד באצטדיון אולד טראפורד.

ג'יין דייויס מהמגה-סטור של יונייטד, אומרת: "המטרה שלנו היתה לעצב בגדים שאוהדים יאהבו ללבוש ביומיום שלהם ולאו דווקא בימים של משחקים. אלו יהיו בגדים עם יותר סטייל ופחות אלמנטים ספורטיביים".

פרטים נוספים על ה-"M Collection" ניתן למצוא כאן.