מניית היום בת"א: מזנקת 17% בעקבות דו"חות חזקים

בשורה העליונה רשמה טלכור טלקום הכנסות של כ-37 מיליון שקל, המהוות גידול של כ-74% בהשוואה ל-21.3 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2009

מניית טלכור טלקום רושמת עלייה חדה במסחר בבורסה. החברה, יצרנית מובילה של ספקי כוח לתעשייה, ליישומים צבאיים ותקשורת אזרחית דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי השנה, שהיה הרבעון הטוב ביותר בתולדות החברה.

בשורה העליונה רשמה טלכור טלקום הכנסות של כ-37 מיליון שקל, המהוות גידול של כ-74% בהשוואה ל-21.3 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2009. הרווח הגולמי היווה 31% מסך ההכנסות, כ-11.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-7 מיליון שקל ברבעון השלישי בשנה שעברה.

גם בשורה התחתונה טלכור טלקום רשמה הישג עם רווח נקי של כ-4 מיליון שקל. ברבעון המקביל אשתקד עמד הרווח הנקי על כ-100 אלף שקל בלבד והרווח הנקי הכולל בשנת 2009 כולה הסתכם בכמיליון וחצי שקלים.

החברה פועלת על מנת ליצור המשכיות לתוצאות אלו. בהתאם לכך צבר ההזמנות של החברה לסוף הרבעון השלישי מסתכם בכ-23 מיליון דולר. בין הפרויקטים הבולטים מערכת ספקי כוח להזנת מוצר צבאי מתקדם עבור יצרן מערכות צבאיות בהיקף של כ-10 מיליון דולר וחוזה בהיקף של כ-2.2 מליון דולר לאספקת 3 סוגים של ספקי כוח המשמשים להזנת מערכת לזיהוי טילים אשר מותקנת במטוסים של צבא ארה"ב .

בן-ציון דיאמנט, מנכ"ל טלכור טלקום, אמר היום עם פרסום הדוחות כי "אנו גאים בתוצאות הכספיות שהצגנו וברבעון הטוב ביותר של טלכור טלקום. תוצאות אלו משקפות את העבודה הרבה המושקעת בחברה, הן בטכנולוגיה המתקדמת, בהתאמת פתרונות כוללים ייחודיים ובקשר ההדוק שלנו עם הלקוחות. טיפוח הקשר עם הלקוחות והתמיכה במוצרים היוצאים מהחברה הינם ערך חשוב עבורנו ואנו רואים את זה בכמות הלקוחות החוזרים". דיאמנט ציין את תרומתה החשובה של קרן פייט מקבוצת פימי, אשר פועלת לקידום החברה הן במישור הניהולי והפיננסי והן בעזרה לאיתור הזדמנויות עסקיות חדשות.