HP תשיק בישראל את הפאלם Pre 2 ואת מחשב הלוח Slate

סדרת המחשבים החדשה לשנה הבאה תכלול מחשב נייד בטכנולוגיית תלת ממד שיעלה כ-10,000 שקל, ודגם אחר שכולל את תוצר שיתוף הפעולה עם האמן והמפיק ד"ר דרה ועם ג'ימי איובין

בעוד שבעולם HP מתעסקת בהשקת המוצרים החדשים, כמו מחשב הלוח - Slate והטלפון הסלולרי פאלם Pre 2, הישראליים עדיין יצטרכו לחכות לבואם של המוצרים האלו לגבולות המדינה.

"אנו בוחנים את הבאת ה-Slate יחד עם השקתו המתוכננת באזור אירופה והמזרח התיכון וגם את מכשירי הסלולר של HP הכוללים בין היתר את הפאלם Pre 2 והפאלם פלוס, כבר ברבעון השני של 2011", אומר שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל.

HP הציגה היום בבוקר (ב') את סדרת המחשבים החדשה שלה לשנה הבאה, שתכלול מחשב נייד - Envy 17 שיהיה מצויד בטכנולוגיית תלת ממד ומחירו יעמוד על כ-10,000 שקל, דגם אחר - Envy 14 Beats Edition כולל את תוצר שיתוף הפעולה של החברה עם האמן והמפיק ד"ר דרה ועם ג'ימי איובין, נשיא Interscope Geffen A&M Records.

טכנולוגיית השמע אמורה לספק כאן חווייה גבוהה באוזניות או ברמקולים חיצוניים, כאשר לדברי החברה היא נועדה להשמיע את הצלילים בדיוק כמו שהאמן התכוון. המחיר יעמוד על כ-8,000 שקל.

הייטק/ HP/ palm/ סלולר
 הייטק/ HP/ palm/ סלולר