פולין על המפה

סמינר מיוחד שכותרתו "PoLAND of Opportunities", שיועלה במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס", ידון בסיפורי ההצלחה ובהזדמנויות ההשקעה השונות הקיימות כיום בפולין עבור המשקיע הישראלי

כלכלת פולין מציגה בשנים האחרונות את הצמיחה המהירה ביותר מכל המדינות החברות באיחוד האירופי, והיא משמשת דוגמה למדינה שביצעה בהצלחה את המעבר מכלכלה של משק ריכוזי לכלכלת שוק חופשי.

בשנת 2009 התוצר המקומי הגולמי של פולין היה הגבוה ביותר באיחוד האירופי, ובדומה לישראל, המשבר הכלכלי הגלובלי של השנתיים האחרונות לא נתן בה את אותותיו.

סמינר מיוחד שכותרתו "PoLAND of Opportunities", שיועלה במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס", ידון בסיפורי ההצלחה ובהזדמנויות ההשקעה השונות הקיימות כיום בפולין עבור המשקיע הישראלי.

הסמינר, בהנחייתו של שדרן קול ישראל אריה גולן, יארח את ז'אן קריסטוף ביילצקי, לשעבר ראש ממשלת פולין ויו"ר ועדת הכלכלה במשרד ראש הממשלה הפולני; לודוויק סובולווסקי, יו"ר Warsaw Stock Exchange ; מיכאל רייס, מנכ"ל מכתשים-אגן פולין; ליאור ריטבלט, נשיא ומנכ"ל רשת סופר פארם; מיקולאי בז'אנובסקי, סגן שר האוצר של פולין; גדעון מזרחי, יו"ר אגד; פשמיסלאב גדאנסקי, דירקטור וראש מחלקת בנקאות תאגידית, BRE Bank SA.

ועידת ישראל לעסקים 2010, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן כלכלה גלובלית משתנה וסדר עולמי חדש בעידן שלאחר המשבר.

הוועידה תארח דמויות מפתח בכלכלה הבינלאומית והישראלית בתחומי הפיננסים, הנדל"ן, האנרגיה והתשתיות, התקשורת והמדיה, האקדמיה והמחקר.

הללו יידונו בנושאים הבוערים והמרתקים ביותר בחברה הישראלית ובאתגרים העומדים בפני הכלכלה העולמית. בין השאר יעלו לדיון נושאים כמו תגליות הגז בישראל ושאלת התמלוגים, מחירי הנדל"ן המקומיים כבועה וכשוק ריאלי, מעמדה הכלכלי של ישראל בראי הכלכלה הבינלאומית, טכנולוגית החלל הישראלית כמנוע לצמיחה, והמאבק על ההשפעה הגלובלית בין ארצות-הברית לסין.

ועידת ישראל לעסקים של גלובס, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-13 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל-אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2010: www.globes.co.il/conf2010.