מלחמת מבצעים בין HOT ו-yes: מסך LCD וטלוויזיית LED

yes מציעה טלוויזיית LED של הייסנס במחיר מבצע לכלל המנויים ■ HOT, מצידה, מציעה מסך LCD-HD של טושיבה בחינם למצטרפי חבילת הטריפל

חברת הכבלים HOT לא נשארת אדישה למבצע טלוויזיות ה-LED שמפרסמת yes - ויוצאת במבצע מקביל: מסך LCD-HD של טושיבה בגודל 32 אינץ' מבית ניופאן, מתנה למצטרפים לחבילת הטריפל.

ההתחייבות כחלק מהעסקה היא ל-18 חודשים, תקופת המקסימום שיחייב בקרוב החוק, אולם HOT מוסיפה את התחייבותה למחיר ל-18 חודשים נוספים אם ירצה הלקוח לחדש את העסקה במחיר המוצע - 329 שקל לחודש, כולל שני ממירי HD-VOD.

כאמור, בימים אלה מציעה yes ללקוחותיה החדשים וגם לאלה הקיימים לרכוש טלוויזיית LED Full HD בגודל 42 אינץ' מתוצרת הייסנס ב-36 תשלומים חודשיים של 99 שקל - ובסך-הכול 3,564 שקל (עם אפשרות לפרוס לפחות תשלומים) - ללא קשר למסלול שבו הם בוחרים או שאליו הם מחוברים.

סמנכ"ל השיווק של HOT, סביון בר-סבר, מדגישה כי המסך ניתן "לא כהטבה או הנחה שגוררת הוצאה כספית נוספת מדי חודש. בנוסף, אנחנו ממשיכים להיות הוגנים עם לקוחותינו: בעוד שהלקוחות יצטרכו להתחייב רק ל-18 חודשים - אנחנו נתחייב עבורם שהמחיר ישמר להם ל-36 חודשים, אם ירצו בכך".

המבצע של HOT הוא בתוקף עד 25.12 או עד גמר המלאי, והוא יושק הערב (ה') בקמפיין תקשורתי נרחב.