Rotoshave של פוג'יקום: סכין גילוח מתקדם ומוצלח

קשה להבין מה עבר על המעצבים של emjoi בתכנון סכין הגילוח הזה - כולו מפלסטיק, אשר מגיע בצבע כסוף בצד הקדמי ושחור בצד האחורי ■ למרות זאת, מדובר בסכין גילוח שבהחלט יודע לתת פייט למתחרים

מותג פוג'יקום מנסה כל הזמן להיכנס לתחומים שונים בעולם הצריכה, החל ממברשות שיניים וסוללות ועד למכשירי ניווט ומחשבים ניידים. לאחרונה השיק המותג את סכין הגילוח החשמלי שלו בשיתוף חברת emjoi.

עיצוב: קשה להבין מה עבר על המעצבים של emjoi בתכנון סכין הגילוח הזה. מדובר בסכין גדול עשוי כולו מפלסטיק, אשר מגיע בצבע כסוף בצד הקדמי ושחור בצד האחורי. המבנה מזכיר סכין גילוח שקיבל אלרגיה והתנפח למימדים מוזרים. מצד שני, נוח להחזיק אותו ביד, למרות שהפלסטיק נראה זול וקשה לנו להגיד כמה הוא יחזיק מעמד לאורך זמן.

גילוח: לקח לנו מעט זמן להתרגל לגילוח עם הסכין של פוג'יקום, גם בגלל העיצוב הגדול וגם בגלל השיטה שבה הוא מגלח - גלגל עליו מותקנים הלהבים. הגלגל, שפוג'יקום קוראת לו 'תוף', מורכב לדבריה מ-9 להבים המסתובבים בזמן הגילוח ואמורים לספק גילוח חלק ומהיר יותר. שיטת הגילוח הזו מעניינת והיא בהחלט עובדת, כאשר אתם לא תצטרכו לעבור על כל חלק בעור יותר מפעמיים ברוב המקרים. הגילוח עצמו מאוד נעים ולא היה לנו בכלל גירוי בעור, גם כשהשתמשנו בלהבים שלא מיועדים לעור הרגיש.

ההערה היחידה שלנו היא שתוצאות הגילוח היו טובות, אבל העור לא היה חלק במאה אחוז לאחר מכן.

בשורה התחתונה: מדובר בסכין גילוח שבהחלט יודע לתת פייט למתחרים.

מחירים: 100 שקל לתקופת השקה (אחרי זה 150 שקל). שני סכינים: 60 שקל.