מזרחי-טפחות בדרך לשת"פ עם שירות PayPal

הבנק יחבר בין השירות המקוון לכרטיס האשראי הממותג ■ שיתוף-הפעולה עם PayPal הוא חלק ממהלך למתג את "הכרטיס" ככרטיס הטבות ולתת ללקוחות ערך רב יותר מהשימוש בו

בנק מזרחי טפחות במגעים לשיתוף-פעולה עם אתר התשלומים המקוון PayPal - כך נודע ל"גלובס".

שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות מזרחי טפחות המחזיקים ב"הכרטיס", כרטיס האשראי הממותג של הבנק, לקבל הטבות בזמן רכישה באתרי סחר מהארץ ומהעולם כשהלקוח משלם באמצעות חשבון הפיי-פאל שלו.

הבנק, מבחינתו, יעודד את השימוש של לקוחותיו בשירות פיי-פאל כאמצעי תשלום אינטרנטי ויחבר את חשבון הפיי-פאל של הלקוח ל"הכרטיס".

"חשבנו לחבור לבנק גדול שיש לו, להבנתי, אג'נדה של חדשנות. לקוחות מזרחי טפחות יצרפו את כרטיס האשראי שלהם לארנק האלקטרוני של פיי-פאל ויקבלו הטבות דרך רכישה באתר", אמר נציג החברה בישראל, עודד זהבי, שסירב להתייחס לשאלה מדוע העדיפה החברה את מזרחי טפחות על פני אחד מהבנקים הגדולים.

שיתוף הפעולה עם פיי-פאל הוא חלק ממהלך של מזרחי טפחות למתג את "הכרטיס" ככרטיס הטבות ולתת ללקוחות ערך רב יותר מהשימוש בו.

מזרחי טפחות, בניהול אלי יונס, היה הבנק הראשון שמיתג את הכרטיס הבנקאי שלו וכבר היום ניתן לקבל הטבות צרכניות, בנקאיות והטבות לקנייה באינטרנט בגין שימוש ב"הכרטיס". זאת, בדומה ל"מפתח דיסקונט", כרטיס האשראי הממותג שהשיק דיסקונט לפני כמה חודשים.

פיי-פאל, שבבעלות ענקית הקמעונאות המקוונת eBay, הוא שירות המאפשר לגולשים לבצע רכישות בחנויות מקוונות בלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם בפני אותן חנויות. מספר כרטיס האשראי מוזן פעם אחת בהרשמה לשירות פיי-פאל, שאחראי לגביית הכספים והעברתם למוכר.

מסקרים במערכת הבנקאית עולה, כי ישראלים רבים משתמשים בפיי-פאל כשירות סליקה, למשל, לצורך מכירת פריטי יד שנייה ב-eBay.

פיי-פאל נחשבת למובילה עולמית בתחום פתרונות התשלומים המקוונים וזמינה ב-24 מטבעות וב-190 מדינות ברחבי העולם. החברה פתחה לפני מספר חודשים נציגות בישראל, שבראשה עומד זהבי, לשעבר סמנכ"ל פיתוח עסקי בינלאומי של לאומי קארד.