גלברד דורש נגישות לתעלות התקשורת של בזק ו-HOT

מנכ"ל פרטנר: "'השוק הסיטונאי' שמאפשר קניית קווים מוזלים על בסיס התשתיות של בזק ו-HOT הוא כמו פלסטר לשבר, והוא לא יפתור את בעיית התשתיות המהותית בשוק"

מנכ"ל פרטנר יעקב גלברד קורא לוועדת חייק לבדיקת התעריפים בשוק הקווי שלא לבטל את ההפרדה המבנית בין בזק לבזק בינלאומי, עד התבססות תחרות אפקטיבית בשוק תשתיות התקשורת לאינטרנט. גלברד הופיע בשבוע שעבר בפני הוועדה (בפעם הראשונה כמנכ"ל פרטנר - לפניו הופיע דוד אבנר המנכ"ל הקודם) וקרא לוועדה להילחם נגד הדואופול של בזק ו-HOT בשוק תשתיות התקשורת.

גלברד אמר כי "השוק הסיטונאי", שמאפשר קניית קווים מוזלים על בסיס התשתיות של בזק ו-HOT הוא כמו פלסטר לשבר, והוא לא יפתור את בעיית התשתיות המהותית בשוק התקשורת. גלברד אמר שאין טעם להיכנס לתחרות בבזק וב-HOT רק כדי לשווק קווים שלהן.

לדבריו, פרטנר רוצה להתחרות בתחום התשתיות ולפיכך עליה לספק שירותי ערך מוסף שהיא לא יכולה לספק היום בשל הדואופול. גלברד קרא לוועדה לאפשר לשחקנים נוספים נגישות לתשתיות של בזק, כלומר שתינתן הזכות לגישה לתעלות שבהן עוברת התשתית של בזק ו-HOT כדי ששחקנים חדשים יוכלו להגיע עם תשתית עצמאית לשכונות מגורים ואזורי עסקים.