השיחה: רומן אברמוביץ' ודונלד טראמפ מתכוננים לסילבסטר

איפה חוגג דונלד טראמפ את הסילבסטר? ■ לכבוד מה הגיעה לארץ נעמי עזריאלי? ■ מי בא להיפרד ממיכה כרמון? ■ וגם: איפה היה אתמול רון חולדאי?

טייקוני העולם חוגגים

חוג העסקים הכי נוצץ בעולם חוגג את ערב השנה האזרחית החדשה בסטייל הראוי. רומן אברמוביץ', הטייקון הרוסי-בריטי, דווקא אינו קתולי אדוק שהרי הוא בשר מבשרנו הכשר, אבל לחגוג הוא אוהב כמו כולנו.

אברמוביץ' ויתר על השלג של לונדון, ומטוסו הפרטי נחת לרגל החגים הישר באחוזתו הפרטית באי סיינט בארטס בים הקריבי. אברמוביץ' אמנם קיבל באחרונה את המגה-יאכטה החדשה שלו, "אקליפס", אבל החליט אחרי התייעצות עם חברתו לחיים, הדוגמנית דאשה ז'וקובה, שהמסיבה תהיה השנה באחוזה, ולא ביאכטה שבשנה שעברה סבלה ממזג אוויר הפכפך.

דונלד טראמפ וחברתו מלאניה קנוס / צלם רויטרס
 דונלד טראמפ וחברתו מלאניה קנוס / צלם רויטרס

דונלד טראמפ וחברתו מלאניה קנוס

זוכרים את דונלד טראמפ, הקבלן, בעל בתי-הקזינו שכמעט פשט רגל, מנחה הריאליטי האסרטיבי וכעת גם בעלים של מותג וודקה חדש? ובכן, הוא מוביל השנה את המתקפה על פאלם ביץ', שבה הוא יארח מסיבת סילבסטר באחוזתו רחבת הידיים - מאר-א-לאגו. רשימת האורחים תכלול כנראה את כוכב הגולף שהתנתק מאשתו וילדיו בנסיבות מחמירות, טייגר וודס.

טום פורד / צלם רויטרס
 טום פורד / צלם רויטרס

טום פורד

האיים הקריביים הם כבכל שנה יעד נחשק לטייקוני אמריקה הנמלטים לעבר ארצות החום והשמש שמציע חצי הכדור הדרומי. הקפטן של הינקיס מניו-יורק, דרק ג'טר, וידידתו לחיים מינקה קלי, הצטרפו אל זמר הראפ 50 סנטס ומייסד BET בוב ג'ונסון, למסיבה במלון ווייסרוי המפואר באי הקריבי אנגייה. מיק ג'אגר יחגוג עם חברתו החדשה לוורן סקוט באי השכן מיסטיק. המעצב טום פורד ובן-זוגו העיתונאי ריצ'רד באקלי יחגגו גם הם במיסטיק, ביחד עם ג'ורג' סטפנופולוס, לשעבר דובר הבית הלבן וכיום מנחה "בוקר טוב אמריקה".

אהרון רוזן

מלגות יוקרתיות

ד"ר נעמי עזריאלי, בתו של דוד עזריאלי, הגיעה אמש (ג') היישר מקנדה על מנת להעניק, זו השנה הרביעית, מלגות לדוקטורנטים ופוסט דוקטורנטים מישראל ומחו"ל מטעם קרן עזריאלי.

נעמי עזריאלי / צלם גבי טישלר
 נעמי עזריאלי / צלם גבי טישלר

ד"ר דנה עזריאלי

במסגרת הטקס שהתקיים באולם עינן שבקניון מודיעין, אירחה נעמי, המכהנת כיו"ר הקרן, את פרופ' אהרן צ'חנובר, חתן פרס נובל לכימיה ואת פרופסור יהושע יורטנר, חתן פרס ישראל בכימיה, אשר שוחחו ארוכות עם דנה עזריאלי ומנחם עינן, נשיא הקבוצה.

אהרון צ'חנובר, יהושע יורטנר, מנחם עינן ודוד עזריאלי / צלם גבי טישלר
 אהרון צ'חנובר, יהושע יורטנר, מנחם עינן ודוד עזריאלי / צלם גבי טישלר

אהרון צ'חנובר, יהושע יורטנר, מנחם עינן ודוד עזריאלי

את הטקס נעל דוד עזריאלי, שהעניק 16 מלגות יוקרתיות - כ-30 אלף דולר כל אחת.

כרמון נפרד מטויוטה

למלון דן בתל אביב הגיעו אמש מאות אנשי חברת טויוטה מכל הארץ לאירוע פרידה מהמנכ"ל המיתולוגי של יוניון מוטורס, מיכה כרמון. כרמון ימונה למנהל פרויקטים מיוחדים בקבוצת חורש.

מיכה כרמון וג'ורג' חורש / צלם רונן אפלברג
 מיכה כרמון וג'ורג' חורש / צלם רונן אפלברג

מיכה כרמון וג'ורג' חורש

ג'ורג' חורש, הבעלים של יבואנית מותגי טויוטה, לקסוס, הינו ו-H&M לישראל, הודה לכרמון על עבודה משותפת שנמשכה 19 שנים. נכחו: רן דנאי, מחליפו של כרמון, ספי בר, תמיר ויג, מנכ"ל הינו ואנדרו חורש יו"ר H&M ישראל.

זוגלובק בטעם של פעם

עמי זוגלובק, דור שני בזוגלובק, מקפיד להמשיך ולייצר פסטרמות בשיטות של פעם. הטועמת הראשית שלו היא אשתו, צביה זוגלובק. בזוגלובק מספרים כי הזוג הפעיל אחראי למבצע שיחזור פסטרמות שהוכנו על-פי מתכון מקורי משנות ה-50. צביה חושפת את רזי המקרר הביתי: "המקרר אצלנו מלא כמעט כולו בטעמים שונים של פסטרמות ונקניקים אותם עמי מביא עימו הביתה. אצלנו, להביא עבודה הביתה, בא על חשבון המקום במקרר".

זזים

מינויים חדשים בקבוצת זארה ישראל: רועי ענבר מונה לסמנכ"ל הכספים של גוטקס מודלס וגוטקס מותגים, רשל אבן-חיים מונתה לסמנכ"ל לוגיסטיקה ושירות לקוחות, ויפעת אברג'יל מונתה לסמנכ"ל סחר ואופנה.

עמיחי הלמן (31) מונה לחשב באוריין.

גיא בייגל מונה למנהל מחלקת אנליזות בארגון מידות.

מוטי שולק מונה לסגן נשיא מכירות של מיניקום בישראל ובאסיה פסיפיק.

הסטטוסים שלהם:

רון חולדאי ביקר אתמול בהיכל התרבות באריאל.

Amir Shaltiel מזמין את חבריו להתעניין בהזדמנות נדל"ן מדהימה.