להעביר את דביר - עכשיו גם ברשת

וגם: מותג הוויסקי "פיימוס גראוס" מראה לנו מה אפשר לעשות עם חמת חלילים בפייסבוק

עוברים, לא למזרחי-טפחות

בנק מזרחי-טפחות ממשיך את ליין "דביר" וממשיך ללחוץ עלינו לעבור בנק.

מה צריך לעשות? להכנס לאפליקציה שתסרוק את הפרופיל שלנו ותחליט כמה אנחנו פעילים בפייסבוק. "בדקו כמה אתם זזים בפייסבוק ותוכלו לזכות ב-GPS מתנה", מבטיחים לנו במזרחי-טפחות.

שווה "לייק"?

מעבר בנק הוא דבר מבורך. ככל שיותר אנשים יעברו, או לפחות יאיימו שהם עוברים בנק, ייטב לכולנו.

הפרסומות של דביר היו מצוינות, והפגם העיקרי, לטעמי לפחות, היה שהם קידמו את כל הקטגוריה של מעבר בנק ולא את המעבר לבנק המזרחי.

עם זאת, אפליקציית הפייסבוק החדשה של מזרחי-טפחות אכזבה אותי: הקריאייטיב אינו מעמיק, הקישור בין מעבר בנק (תזוזה) לפעילות שלי בפייסבוק הוא רעוע במיוחד, שלא נדבר על העובדה שהאפליקציה שגתה בסריקה של הפרופיל והעלתה נתונים לא נכונים.

והפרס הגדול - GPS. תודה, אבל לא תודה. בכל מכשיר סלולרי מתקדם יש לי GPS (או לפחות את Waze המצויינים). ואם אין לי מכשיר סלולרי מתקדם, סביר שאני גם לא הטיפוס שאשוטט בפייסבוק, אכנס לאפליקציה ואזכה בה.

מספר האוהדים בעמוד: 4,284

מרקוס מזרחי
 מרקוס מזרחי

פייסבוק בחצאית סקוטית

במותג הוויסקי The Famous Grouse מזמינים אותנו לשחק "גיבור חמת חלילים". מדובר במשחק המבוסס על ה-Guitar Hero (גיטר הירו) המענג. מה עושים? משחקים, נהנים ואולי זוכים ב"חבילה מפנקת".

שווה "לייק"?

אני מודה, התלהבתי מאוד מהמשחק. אפליקציה שהיא פאן, שמקדמת את המסר "סקטולנד זה אנחנו" ונועצת את שם המותג עמוק בתודעה הצרכנית.

בתור מי שההשכלה המוזיקלית שלו הסתכמה ב-5 שיעורי דרבוקה כושלים אבל עדיין חולם להיות אינפקטד מאשרום, המשחק הפשוט גרם לי אושר רב. למרות שה"פיימוס גראוס" לא יהיה הבחירה הראשונה שלי בוויסקי (וכנראה שגם לא בחמישיה הפותחת). בפעם הבאה שאחליט להמיר את העראק בוויסקי, אזמין את הגראוס, לכבוד האפליקציה המוזיקלית.

מספר האוהדים בעמוד: 1,530

מרקוס וויסקי
 מרקוס וויסקי

שמש נצחית באירוקה

אירוקה מסתערים על חודשי החורף השמשיים ומזמינים אותנו לשחק משחק חמוד. "משחק האופנה שיסדר לכם משקפי שמש אופנתיים", מצהירה אירוקה.

כל שצריך לעשות זה ליצור שלשות של משקפי שמש זהים, כאשר אפשר להחליף בין כל זוג משקפי שמש סמוכים, וכך להגיע לסדרות של 3 או יותר. פרסים: 10 משקפי שמש בכל שבוע ועוד שלל הנחות.

שווה "לייק"?

למרות שפקעה לי הסבלנות אחרי מספר דקות, המשחק חמוד ביותר. המשחק עוסק במשקפי שמש, נעים מאוד לעין, קל להבנה ולתפעול, ומציע תמורה נאה לזמן שלי (במיוחד מאחר שמשקפי שמש הפכו לאקססורי יקר בצורה מגוחכת). ריספקט לאירוקה.

מספר האוהדים בעמוד: 7,374

מרקוס אירוקה
 מרקוס אירוקה

בין חלב לבשר

עמוד גבינות כבשים ישראליות מזמין אותנו למבצע מלא לקטוז, ומכריז: "מארחים וטסים עם גבינות וכבשים".

מה צריך לעשות? פשוט מאוד: "ספרו לנו על שולחן האירוח המפנק שלכם, המשלב לפחות שתי גבינות מחלב כבשים, צרפו תמונה, ואולי תזכו להתפנק בטיסה זוגית לפריז או בנופש מרגיע בצימר".

שווה "לייק"?

שוס קריאייטיבי גדול אין פה. מה שיש זה מבצע שגרתי, המערב מעט קריאייטיב של הגולשים (נניח), מעביר מסר שיווקי פשוט המקשר בין גבינות ואירוח ושולח זוג אנשים לחו"ל.

עד כאן הכול בסדר, אפילו בסדר גמור (למרות שאם בתוכן עסקינן, אפשר היה לאתגר את הגולשים עוד יותר). אבל (וכאן המקום לדמיין אותי מרים את הקול) קשה לי להבין מדוע האפליקציה החוצפנית העלתה פרסומת באופן אוטומטי לפרופיל שלי, אפילו לפני שהעלתי לשם תמונה כלשהי.

"רוצים לראות איך אני מארח בסטייל?", פנתה האפליקציה החלבית לחברים שלי מעל גבי קיר הפרופיל שלי. התשובה הבשרית שלי היא פשוט "לא, לא רוצים".

מספר האוהדים בעמוד: 11,811

מרקוס גבינות
 מרקוס גבינות

  • הכותב הוא מייסד סטודיו INK - המציע שירותי כתיבת אתרים, כתיבה שיווקית ועוד.
  • גילוי נאות: הכותב מתחיל לנהל חברת תוכן המציעה שירותים פייסבוקיים, ולכן יהיה זה הטור האחרון (במתכונת הנוכחית).
  • לא תאמינו, אבל לכותב יש גם פייסבוק.