המומחים ממליצים: סיכום יומי של המלצות האנליסטים

בכלל פיננסים הורידו המלצה לאלביט מערכות - המניה צנחה בת"א וצונחת כעת בוול סטריט ■ דש ברוקראז' על בזק: "עוגן משמעותי לשנה תנודתית"

אלביט מערכות צונחת כעת בוול סטריט בשיעור של 5.3%, בהמשך לירידה של 3% בערכה בבורסה בת"א מוקדם יותר. בבית ההשקעות כלל פיננסים פירסמו היום סקירה עדכנית על המניה, בה הורידו ההמלצה ל"תשואת חסר" מ"תשואת שוק", במחיר יעד של 54 דולר למניה - לעומת מחיר פתיחה של 53.38 דולר למניה היום בוול סטריט.

האנליסט צחי אברהם מעריך כי אלביט מערכות תעמוד לפני שנה מאתגרת נוספת, ומצפה לשחיקה בתוצאות האורגניות, לירידה במרווח התפעולי וקשיים בהצטברות ההזמנות. לדבריו, אלביט מתומחרת באופן מלא עם מכפיל 14 על שנת 2011 והלחץ על מחיר המניה צפוי להימשך.

דש ברוקראז' על בזק: "עוגן משמעותי לשנה תנודתית"

בסקירה נוספת של אנליסטים שפורסמה היום, ערן יעקובי, סמנכ"ל המחקר בדש ברוקראז', חוזר על המלצת "תשואת יתר" לבזק , שמנייתה איבדה היום 0.3% בבורסה בת"א. מחיר היעד למניה נותר 11 שקל, מעט מעל המחיר בשוק (10.5 שקל).

יעקובי מציין את הדפנסיביות שבמניית בזק: "בשוק מניות הנמצא בשיאו עם לא מעט סימני שאלה, אנחנו רוצים מניה של חברה חזקה שתשמש עוגן משמעותי לשנה תנודתית". כן מזכירים בדש את תשואת הדיבידנד המצוינת של בזק (כ-11%), וכן את שיעור הצמיחה הצפוי בטווח הבינוני ארוך.