השיחה: ישראל מקוב מארח, יוסי ורדי חושף סוד

מי באו לראות את משה איבגי בתיאטרון גשר? ■ מה לטענת יוסי ורדי הוא סוד הצלחת ענף ההיי-טק הישראלי? ■ וגם: מה חושבת נועה רוטמן על הצעד של אהוד ברק?

ידידי וייצמן מגשרים

אמש (א') בתיאטרון גשר ביפו התקיימה פרמיירה להצגת היחיד "סונטת קרויצר" בכיכובו של משה איבגי. מאות המוזמנים הגיעו מקרב חברי עמותת הידידים של תיאטרון גשר ומקרב אגודת ידידי מכון ויצמן למדע.

שמשון הראל
 שמשון הראל

אלי זהר, ישראל מקוב ושמשון הראל

על שיתוף-הפעולה בין שתי אגודות הידידים ניצחו מצד התיאטרון ישראל מקוב, יו"ר עמותת ידידי התיאטרון, ורותי היילפרן, מנהלת העמותה; ומצד המכון שמשון הראל, יו"ר אגודת הידידים של מכון וייצמן, ויעל גורן-וגמן, המנכ"לית.

ליאון ושולה רקנאטי עם יולי תמיר
 ליאון ושולה רקנאטי עם יולי תמיר

ליאון ושולה רקנאטי עם יולי תמיר

נהנו מקוקטייל חגיגי ומהצגה איכותית במיוחד: השר יולי אדלשטיין, אלי ונילי זהר, פרופ' יולי תמיר, דני גילרמן, גליה מאור, איה עזריאלנט, בתיה ועידו דיסנצ'יק, ליאון ושולה רקנאטי, אורן מוסט, גד זאבי, ישעיהו לנדאו, ארי סטימצקי, חיים רוסו, חנה פריזן, שרה ומיכאל סלע, רמי אונגר, ברונו לנדסברג ויהודית אולמן, זלמן שובל, שלמה וזיוה להט, אלי וליאורה לנדאו, פיני כהן, דב תדמור, מוריס קאהן, ורבים אחרים.

ורדי חושף סוד

חברי אגודת הידידים של המרכז הבינתחומי הרצליה התכנסו במוצ"ש, בקמפוס המרכז הבינתחומי, למפגש מיוחד שבמרכזו הרצאה מפיו של ד"ר יוסי ורדי תחת הכותרת: "הרוטב הסודי של ההיי-טק הישראלי".

אוריאל רייכמן ושלמה נחמה / צלם יותם פרום
 אוריאל רייכמן ושלמה נחמה / צלם יותם פרום

אוריאל רייכמן ושלמה נחמה

ורדי הסביר במלוא הרצינות כי הסוד של ההיי-טק הישראלי טמון באפקט "האמא הפולנייה", אשר דוחפת את ילדיה, ומשוויצה בהם בפני אחרים, בעוד בפניהם היא אינה שוכחת לציין שהם אף פעם לא מספיק טובים. ורדי ציין גם את תכנית Zell ליזמות במרכז הבינתחומי הרצליה, שהולידה מספר חברות מצליחות שבהן החליט להשקיע.

סובחי וסוהיל טנוס / צלם יותם פרום
 סובחי וסוהיל טנוס / צלם יותם פרום

סובחי וסוהיל טנוס

הגיעו להקשיב ולהשכיל: פרופ' אוריאל רייכמן, ישראל מקוב, יוסף ומרישה בהט, אלי וליאורה לנדאו, מירה צבילינגר, גיא רוזן, עמי גניגר, אבי וטלי אנג'ל, ד"ר חיים פרלוק, סובחי וסוהיל טנוס, ויו"ר אגודת הידידים של המרכז הבינתחומי הרצליה, שלמה נחמה.

בן אדרת משיק

אורית ושאול בן אדרת, בעלי מסעדת "קימל", חגגו בסוף השבוע האחרון את פתיחת מסעדתם החדשה, "התרנגול הכחול", הממוקמת במתחם G צמרת.

שאול בן אדרת / צלם יח
 שאול בן אדרת / צלם יח

שאול בן אדרת

מבקרים רבים הגיעו ליהנות מהטעמים ולפרגן לבני הזוג בן אדרת ביניהם: רונן אשכנזי, ירון אשל, רמי שביט, משולם ריקליס וטלי סיני, ניר ברונשטיין, עמוס אפל, לימור וקובי סקאל, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג.

קנט לארג'

עידו רוזנבלום, הפרזנטור של מותג הרכב רנו, הצטלם אתמול לפרסומת חדשה לדגם רנו פלואנס. מסתבר כי יש ימים שבהם כדאי לקום מוקדם לעבודה, כיוון שבהפסקת הצהריים הפתיעו את רוזנבלום אבי קנט, סמנכ"ל השיווק של קרסו, ואסף שטרנברג, מנהל המותג רנו בישראל, שבישרו לו שבמהלך פברואר יקבל במתנה מהחברה רכב חדש: רנו מגאן קופה בשווי 170 אלף שקל.

הבנקאים נוטעים

100 עובדי HSBC ישראל ובני משפחותיהם, יצאו אתמול לכפר הנוער הטיפולי שנטי במדבר. הבנקאים החליפו ליום אחד את החליפות ונטעו 300 עצי זית (תרומת משפחת נקש) עם ילדי בית השנטי. בנוסף העניק הבנק תרומה של 100 אלף שקל לבית השנטי. יהודה לוי, מנכ"ל HSBC ישראל, ואודי עגנון, סמנכ"ל משאבי האנוש, הודו לעובדי הבנק, משפחותיהם וילדי בית השנטי.

הסטטוסים שלהם:

Noa Rothman היו שלום ותודה על הדגים, ותוהה אם עינת וילף תיקח איתה את התמונה של רבין

Danny Nishlis חזר מאושר מסוף שבוע של רדיו תל-אביב באילת, שכלל שייט על יאכטה, ג'יפים, מסיבות ואלכוהול