איומים על עו"ד נסים מרום שטיפל בהסגרת האחים אברג'יל לארה"ב

מרום התלונן במשטרה כי קיבל מכתב איומים, ובעקבות התלונה הגיעו חבלני המשטרה לביתו בקריית-אונו, פינו את התושבים מהאזור וערכו בדיקה מקיפה לרכבו ולסביבת ביתו

תופעת האלימות והאיומים כלפי עורכי דין נמשכת. היום (ג') הגיע תורו של הפרקליט עו"ד נסים מרום, מי שעסק בהסגרה של האחים איציק ומאיר אברג'יל לארה"ב מטעם הפרקליטות, ונמנה גם עם צוות התביעה של נשיא המדינה לשעבר משה קצב.

מרום התלונן במשטרה כי קיבל לביתו מכתב איומים, ובעקבות התלונה הגיעו הבוקר חבלני המשטרה לביתו בקריית-אונו, פינו את התושבים מהאזור וערכו בדיקה מקיפה לרכבו של מרום ולסביבת ביתו, כדי לוודא כי האיומים בכתב לא יהפכו לניסיון פגיעה פיזית בפרקליט הבכיר.

תלונתו של מרום מצטרפת לשורה של מעשי איום ואלימות שמופנים כלפי עורכי דין בעת האחרונה. כזכור, אתמול (ב') הוצמד מטען חבלה לרכבו של עו"ד מאיר בר-מוחא, המתמחה בדיני משפחה, סמוך לאצטדיון רמת-גן. הרחוב נחסם לתנועה, וצוותי חבלה של המשטרה נטרלו את המטען.

שלשום (א') הגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית משפט השלום בכפר-סבא כתב אישום נגד אורי ברעם (33), שפרסם באינטרנט סרטונים הקוראים לרצוח את המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן.