מנדי: "לא מפחד מהשיא בבורסה; אפריקה תזנק"

גלובס tv נפתלי מנדלוביץ' (מנדי) לא חושש ממשבר החובות באירופה וגם לא מ"פחד גבהים" על רקע השיא בבורסה ■ וגם: מהם 3 ההשקעות הכי מועדפות על מנדי?

"אני לא מפחד משיאים. בורסות נועדו לשבור שיאים, כאשר התנאים הכלכליים מאפשרים זאת. השיאים בנאסד"ק ובראסל 2000 הם לא קדושים. המדדים יעלו במידה והכלכלות ימשיכו להתאושש והמגזר הפיננסי ומגזר הנדל"ן יצטרפו להתאוששות הגלובלית".

את התחזית הפיננסית הזו מספק נפתלי (מנדי) מנדלוביץ', שועל ותיק בשוק ההון ומנכ"ל מכללת מגמות שהכשיר רבבות משקיעים, חלקם מהפיננסיירים הבכירים בישראל. בראיון מיוחד לגלובס TV, מנדי משדר אופטימיות ומכנה את המשבר הפיננסי "היסטוריה". הוא גם צופה התאוששות באירופה ולא מודאג במיוחד ממשבר החובות.

מנדי מדבר על אפיקי השקעה מומלצים ונוקב גם בשמותיהן של מניות ואגרות חוב ספציפיות של חברות אשר עשויות לדעתו להניב תשואה עודפת, כגון מניית אפריקה ישראל , אג"ח של דלק נדל"ן וגם אג"ח ו' של טאואר .

"אפריקה ישראל נמצאת בעמדת זינוק מצוינת", אומר מנדי. "היא גם הבריאה את מבנה ההון שלה ואת מבנה החוב שלה, ההסדר עשה לה רק טוב. החברה יושבת על נכסים באזורים שבהתאוששות מובהקת כמו ארה"ב ומזרח אירופה. להערכתי בשנה הקרובה תתחיל לקצור פירות על שנות הסבל האלה".