השיחה: דיסקין וזיסאפל נפגשים, רון לאודר מרים כוסית

בכירי המי"ל מחלקים פרסים ■ מאיר ברנד ושלמה זיו מעודדים תעסוקת חרדים ■ וגם: רון לאודר מלביש את יוסי ורשבסקי

ורשבסקי בחליפה

בערוץ 10 ניצלו את שהותו של רון לאודר בארץ כדי להרים כוסית ולציין את העברת חוק הרישיונות בכנסת. ההנהלה כולה והעובדים התכנסו בדסק חדשות 10 לשמוע את הביג בוס לאודר אומר: "אני משוכנע שההשקעה שלנו תניב פירות כבר בקרוב".


יוסי ורשבסקי ורון לאודר

לאודר התבדח והביע תקווה כי בקרוב יזכה גם לראות את יוסי ורשבסקי, מנכ"ל הערוץ, בחליפה ואף הפציר בו למדוד את הג'קט שלו. ורשבסקי הודה ליוסי מימן ולאודר, ולא שכח להוסיף שהוא נשאר בג'ינס.

המי"ל מעניק פרסים

פנינה שנהב יו"ר המי"ל, ושלמה גרדמן יו"ר פורום מנכ"לי ההיי-טק של המי"ל ומנכ"ל ASG, קיימו אמש (ג') בבית חיל האוויר בהרצליה אירוע שבו הוכרזו זוכים בפרס מנכ"ל השנה בהיי-טק ומשקיעים בולטים לשנת 2010.

יהודה זיסאפל, פרס מנכ
 יהודה זיסאפל, פרס מנכ

זוהר זיסאפל

הדובר המרכזי באירוע היה ראש השב"כ יובל דיסקין. הזוכים הם: גבי זליגסון, זהר לבקוביץ, אליעז לביא, אראל מרגלית, אינאס סעיד וג'ימי לוי. פרס מפעל חיים ניתן לגורי מלצר מאבות התעשייה בישראל, שהגיע מלווה במשפחתו ובבנו ארז מלצר, מנכ"ל גדות.

ארז, שרה וגורי מלצר, פרס מנכ
 ארז, שרה וגורי מלצר, פרס מנכ

ארז, שרה וגורי מלצר

עוד נכחו: אלישע ינאי, איל וולדמן, משה חורב, זוהר זיסאפל, אבי חסון ועוד.

חרדים לתעסוקה

אתמול ערך נשיא המדינה, שמעון פרס, ביחד עם מנכ"לים בכירים, סיור במרכזי תעסוקה בעיר החרדית אלעד, וזאת במטרה לעודד העסקת חרדים במגזר העסקי.


הרב יצחק עידן והנשיא שמעון פרס

במסגרת הביקור הנשיאותי סייר פרס במרכזי העסקה של "Manpower בראשית". את הסיור הובילה אורנה סגל, מנכ"לית Manpower. מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל אמר כי יש להסיר מחסומים ואת התדמית השגויה, לדבריו, לפיה החרדים לא רוצים לעבוד.


ארז בנוביץ' ושלמה זיו

עוד השתתפו בסיור: ראש עיריית אלעד הרב יצחק עידן, יו"רית Manpower דליה נרקיס, גיל שרון, ציון קינן, חוה פרידמן שפירא, שלמה זיו, מנכ"ל MIT ארז בנוביץ' ומנכ"ל DHL אודי שרון.

עסקי נשים

אחווה נשית נרשמה בפאנל שעסק במנהיגות נשים, אשר נערך אתמול בכנס הרצליה. את הפאנל הנחתה פרופסור גליה גולן, על הבמה ישבו: אפרת דובדבני, נחמה רונן, אהובה ינאי, אלונה ברקת.

אפרת דובדבני, כנס הרצליה / צלם תמר מצפי
 אפרת דובדבני, כנס הרצליה / צלם תמר מצפי

אפרת דובדבני

קונצנזוס נרשם סביב ההצעה כי יש למסד את עניין שעות העבודה מהמשרד, באופן שיסייע לנשים לפתח קריירה לצד ניהול חיי משפחה תקינים.

זזים

מינויים חדשים בקבוצת ברן: אלון יגנס מונה למנהל חטיבת ברן אמריקה; רון רביב מונה למנהל חטיבת ברן אסיה, ושרון זייד מונה למנהל חטיבת ברן ישראל ■ עדי זמיר מונה למנהל מרכז הקניות "צים סנטר" בנתיבות ■ גבריאל בנד מונה למנהל מחלקת הפרויקטים של ווריפון ישראל ■ איילת גלוברמן שמונתה לסמנכ"ל שיווק ופתוח עסקי ב-Fritz Companies ■ ריבי בלר מונתה למנכ"לית עמותת 'והדרת' ■ דרור פרידמן מונה למנהל ערוצי מכירות בכיר ב-Red Hat לאזור אגן הים התיכון.

הססטוסים שלהם:

Benny Cohen מספר שספרו אזל מהחנויות, ולבקשת הקהל מנדב לינק דרכו ניתן להוריד את 80 עמודי הספר בחינם

Irit Rosenblum מתרגשת שבתה מתגייסת, ומפקירה את אוצרה בידי בני גנץ