אקרו ופאנגאיה שיווקו הפרויקט בהרצליה ב-200 מיליון שקל

מימשו האופציה לרכישת מגרש למשרדים בהרצליה פיתוח תמורת כ-83 מיליון שקל, אחרי שמכרה מראש את כל שטחי הפרויקט

חברת אקרו נדל"ן, של צחי ארבוב, ארז גיל ואילן קפון, וחברת פאנגאיה נדל"ן, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, מימשו את האופציה שניתנה להן באוקטובר לרכישת מגרש למשרדים בהרצליה פיתוח תמורת כ-83 מיליון שקל, אחרי שמכרה מראש את כל שטחי הפרויקט בהיקף של 200 מיליון שקל.

כפי שפורסם ב"גלובס" לפני כארבעה חודשים, אקרו ופאנגאיה חתמו על הסכם אופציה לרכישת המגרש עבור פרויקט של מסחר ומשרדים כשהמוכרים הם ישראל ושמוליק טייבר. כעת מימשו השתיים את האופציה שניתנה להן לאחר שמכרו מראש כ-17 אלף מ"ר למשרדים לגורמים שונים, בתמורה כוללת שמשקפת מחיר של 11,764 שקל למ"ר. מחצית מהרוכשים הם משקיעים ומחציתם משתמשים סופיים.

המגרש, בשטח של 6.5 דונם, מצוי בפינת הרחובות החושלים והסדנאות והוא צמוד למגרש נוסף בבעלות אקרו נדל"ן ופאנגאיה, בו מוקם פרויקט המשרדים בשיטת קבוצת הרכישה ‏Acro Pangaya‏, שכונה בעבר ‏Sea View‏, בפינת הרחובות הסדנאות והמנופים.

במגרש החדש יקימו שתי החברות בניין בשטח‎ ‎בנוי של 17 אלף מ"ר מעל הקרקע, שישתרע על פני 10 קומות. הבניין יוקם מעל שתי קומות‎ ‎חניון תת-קרקעיות‎.‎‏ הפרויקט תוכנן בידי משרד האדריכלים משה צור מתכננים בוני ערים.

לדברי מנכ"ל אקרו נדל"ן, זיו יעקובי, "מדובר באחת מעתודות הקרקע האחרונות לבנייה באזור התעשייה של הרצליה פיתוח והביקוש למשרדים ולשטחי מסחר באזור הוא עצום. שני מרכזי העסקים החדשים שאקרו ופאנגאיה יקימו בהרצליה פיתוח בשנים הקרובות יהפכו למוקד המשיכה החזק ביותר בסביבה עבור המגזר העסקי".