ההיי-טקיסט קיבל SMS מהמאהבת - ועלול לשלם 18 מיליון שקל

אישה ש"חיטטה" בטלפון הסלולרי של בעלה וגילתה SMS מהמאהבת, פתחה בהליכי גירושים שעלולים לעלות ביוקר לבעל הבוגדני

הכל בגלל SMS: איש היי-טק מדרום הארץ, שניהל רומן מחוץ לנישואים, נתבע על-ידי אשתו ב-18 מיליון שקל לאחר שזו גילתה את דבר הבגידה - בעקבות SMS שקיבל מהמאהבת.

האישה, הנשואה להיי-טקיסט זה 10 שנים ולהם ילד משותף, גילתה את ה-SMS כשהציצה בטלפון הסלולרי של בעלה, שעה שזה התרחץ במקלחת. באותו SMS כתבה המאהבת להיי-טקיסט כי היא מתגעגעת אליו ומריחה את ריחו מבין מצעיה. בעקבות המסרון המפליל פרץ ריב סוער בין בני-הזוג, שהוביל להליך גירושים.

תוך כדי מאמצי הגישור בין בני-הזוג, ותוך שהגבר מארח את המאהבת בביתם של בני-הזוג, פנה הגבר אל בית הדין הרבני והגיש נגד אשתו תביעת גירושים, כדי להבטיח כי הגירושים יידונו בפני דיינים רבניים ולא בפני בית המשפט למשפחה, הנחשב למיטיב עם נשים.

עיקר המחלוקת הכספית בין בני-הזוג נוגעת לאופציות למניות וחבילות תגמול שמנות שקיבל הבעל ממקום עבודתו. לדבי עו"ד שיפמן, המייצג את האישה, מדובר ב"ממון רב".

"חרף שאיפתו של הבעל לנשל את אשתו בנפרד מהממון הרב שחציו מגיע לה על-פי חוק, האישה לא צריכה להיות מודאגת אם יוחלט לבסוף לדון בגירושים במסגרת בית הדין הרבני; קיימת סבירות גבוהה שהרבנים יטילו על האיש לשלם את הכתובה של אשתו - העומדת על 18 מיליון שקל", אומר שיפמן.