דן זיסקינד, סמנכ"ל הכספים האגדי של טבע, מצטרף לרדהיל

זיסקינד מכהן היום כדירקטור בטבע, מגדל, גפן השקעות, נס וסינרון וכחבר הוועד המנהל בוועדת ההשקעות של קרן ירושלים

דן זיסקינד, לשעבר סמנכ"ל הכספים של טבע במשך 31 שנים (עד 2008), מונה לדירקטור בחברת הביו-פרמצבטיקה רדהיל (RedHill), המפתחת תרופות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים.

זיסקינד, שעבד בטבע בתקופה בה התנפח שווי החברה מ-37 מיליון דולר ל-34 מיליארד דולר, מכהן היום גם כדירקטור בטבע.

"אני שמח על הצטרפותי לצוות הניהולי המנוסה הקיים ברדהיל, המגובה ביועצים מובילים בעולם תעשיית הפארמה ואפעל על מנת לסייע, ככל הניתן, לקידום מטרותיה של החברה", אמר זיסקינד. "רדהיל מתמקדת כיום בהובלת צנרת התרופות של החברה, אשר נמצאת בשלבים מתקדמים של ניסויים קליניים, אל אישור רגולטורי לשיווק, תוך כדי ניצול אפקטיבי של היכולות הניהוליות, הרגולטוריות והפיננסיות של החברה".

בנוסף לתפקידו בטבע, זיסקינד מכהן היום גם כדירקטור בחברות מגדל , גפן השקעות , נס וסינרון וכחבר הוועד המנהל בוועדת ההשקעות של קרן ירושלים.

רדהיל גייסה לאחרונה 51.6 מיליון שקל בבורסה באמצעות הנפקת מניות ואופציות. החברה רוכשת ומפתחת תרופות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים (שלבים II/III) עד לשלב אישור FDA (מינהל המזון והתרופות בארה"ב). לרדהיל יש כיום 6 מוצרים בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, מהם 4 תרופות לקראת כניסה לניסויים קליניים פיבוטאלים (שלב III או שלב II/III מאוחד). רדהיל מתמקדת בעיקר בפיתוח ומסחור של פורמולציות חדשות המהוות שיפור לתרופות קיימות.