הסוף לתקווה: זוהו גופותיהם של 2 הישראלים שנעדרו בניו-זילנד

בתום ימים רבים של חיפושים ותקוות, נמצאו גופותיהם של עופר לוי וגבי אינגל בעיר כרייסטצ'רץ' שבה אירע רעש האדמה לפני שבוע ■ מניין ההרוגים הישראלים עלה לשלושה

הסוף לתקווה: בעיר מוכת האסון כרייסטצ'רץ' שבניו זילנד זוהו גופותיהם של עופר לוי וגבי אינגל בני ה-22. בכך הגיע לקיצו שבוע טרגי של המתנה ודרמה מורטת עצבים.

לוי ואינגל נראו בפעם האחרונה רגעים ספורים לפני רעש האדמה שאירע בשבוע שעבר בניו זילנד, והוגדרו מאז כנעדרים. משפחותיהם אחזו בתקווה שהם הספיקו להגיע לכרם באזור, בו תכננו להתחיל לעבוד ובכך ניצלו חייהם, אך לאחר שלא התקבל כל סימן חיים בימים האחרונים, התקוות שבהן אחזו הלכו ונעלמו.

על פי ההשערות, כאשר החל רעש האדמה בעיר, ניסו לוי ואינגל למצוא מחסה במבנה סמוך שלבסוף קרס עליהם, וגרם למותם במקום. גופותיהם נמצאו אמנם לפני מספר ימים, אך לא זוהו עד שהגיעו לאזור אנשי היחידה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל. הודעה על זיהוי הגופות נמסרה למשפחות השניים בשעות הלילה המאוחרות.

בשבוע שעבר זוהתה גופתו של מטייל ישראלי נוסף, עופר מזרחי, שקיפח את חייו ברעש האדמה. מספר ימים לאחר רעידת האדמה, חזרו חבריו של מזרחי לישראל, וסיפרו לבני המשפחה כי על אף שלא נמצאה גופתו הוא ככל הנראה אינו בין החיים. ימים ספורים לאחר מכן זוהתה גופתו של מזרחי בן ה-23, שהתגורר בקיבוץ מגל.