צייר לי מנכ"ל: 12 בכירים תרמו יצירות אמנות פרי עבודתם לתערוכה

12 בעלי תפקידים בכירים תרמו יצירות אמנות פרי עבודתם לתערוכת מכירה שיזם פורום ראשי המשק למען עמותת "אמץ לוחם" ■ בתערוכה, שתיפתח ביום חמישי הקרוב, יגויסו כספים להקמת מרכז חינוך ותרבות לחיילים בודדים בבית החייל בר"ג

מעטים יודעים כי נגה קינן, יו"רית פורום CFO היא אמנית מחשב וכותבת שירה; לא רבים ראו את הרגעים שתפס אהוד קוקיה, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות במסעותיו בעולם; הצילומים של עו"ד דוד תדמור ושל ראש המכון לדמוקרטיה אריק כרמון כבר הוצגו בתערוכות יחיד ונחשפו לא אחת אך מי ידע שגם אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ונעם הנגבי, סמנכ"ל בכיר בדיסקונט אוחזים במצלמה ולא מרפים?

12 בעלי תפקידים בכירים תרמו יצירות אמנות פרי עבודתם לתערוכת מכירה שיזם פורום ראשי המשק למען "אמץ לוחם". חברו לפרויקט בנק דיסקונט, שתרם את חלל התצוגה במוזיאון הרצלילנבלום וכן את עבודת האוצרות של מנהלת אוסף דיסקונט, שולמית נוס, וכן העיתון "גלובס".

התערוכה תיפתח בחמישי הקרוב ותוצג במשך יומיים שבמהלכם יוצעו העבודות למכירה במטרה לגייס כספים להקמת מרכז חינוך ותרבות לחיילים בודדים בבית החייל ברמ- גן.

ד"ר אדם רויטר

מנכ"ל ובעלים של חברת חיסונים פיננסים, מחברות הייעוץ הכלכלי הגדולות בישראל. מומחה למט"ח ואג"ח ולניהול סיכונים פיננסיים. בעבר איש המחלקה המוניטרית בבנק ישראל והדילר הראשי של בנק ישראל בבורסה. הקים וניהל את קרן הגידור הישראלית הראשונה לבלוב הסיגלון ושימש כדירקטור ויו"ר ועדות השקעה של גופים מוסדיים רבים. מצייר באקריליק על בד.

אלי מסר

לשעבר מנכ"ל אוסטריאן איירליינס ישראל, מוותיקי ענף התעופה בארץ, שכיהן גם כנציג משרד התיירות האוסטרי בישראל. שימש שנים רבות כיו"ר פאנל חברות התעופה הזרות. את שירותו הצבאי עשה מסר בחטיבת גולני כשאת שירות המילואים שלו ביצע בתפקידים שונים ביחידת דובר צה"ל. מסר מצלם נופים הנראים כמחוזות חפץ צופני סוד.

נגה קינן

יו"רית פורום CFO וחברת נשיאות פורום ראשי המשק, היא שיזמה והקימה את פורום CFO. לפני כארבע שנים יזמה והקימה קינן גם את פורום ראשי המשק, המאגד כ-180 בעלים, יו"רים ומנכ"לים של החברות הגדולות. עוד מכהנת קינן כחברת ועדת המינויים וועדת המינהל של נציבות שירות המדינה. קינן יוצרת עיבודים ממוחשבים של צילומים משולבים בטקסטים.

איל דשא

CFO בתאגיד טבע, כיהן קודם לכן כסמנכ"ל כספים בצ'ק פוינט, CFO בסאיטקס, ובעוד מספר תפקידים ניהוליים בתחום הפיננסי ובתחום הפיתוח העסקי. דשא חבר בוועדה המייצגת את החברות הנסחרות בנסדאק, יו"ר תא החברות הנסחרות בחו"ל של פורום CFO. חובב צילום טבע ומסעות.

אילן שפיגלמן

מכהן כסמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל מאז 1999. בוגר הפקולטה לתעשייה וניהול בטכניון, אחראי בין היתר על שיווק דיגיטלי, פיתוח יוזמות מיוחדות וקידום הממשק iLoug - ארגון משתמשי אורקל בישראל. בצילום החל להתעניין כבר לפני יותר מ-20 שנה - תחביב זה מצטרף לנגינה בקלידים, בישול יפני, ריצה למרחקים ארוכים והחלקה על גלגליות.

איקה אברבנאל

יו"ר פרויקט "אמץ לוחם", והאיש שיזם את הקמת הפרויקט, המקשר בין יחידות לוחמות לחברות עסקיות במשק. סמנכ"ל משאבי אנוש ואינטגרציה בטבע, הצטרף לחברה בשנת 2007, לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל בזק, כסמנכ"ל בכיר לתפעול ושירות לקוחות בפלאפון וכמנכ"ל לשכות המסחר. אברבנל מצייר גופים מופשטים בשכבות אקריליק דשנות על בד.

ד"ר אהוד קוקיה

מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, בוגר ביה"ס לרפואה באוניברסיטת תל-אביב. בעבר כיהן כמומחה לרפואת נשים במרכז הרפואי שיבא. השתחרר מצה"ל בדרגת סא"ל. בוגר קורס רפואה תעופתית של הצי האמריקני. צלם חובב ובעל עין רגישה לסצנות מפתיעות.

ד"ר אריק כרמון

מייסד ונשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה. כרמון יסד את המכון יחד עם איש העסקים האמריקני ברנרד מרכוס, כמכון מחקר עצמאי אשר מטרתו קידום הדמוקרטיה והערכים הדמוקרטיים בישראל וחיזוקם. בשנת 2009 זכה המכון הישראלי לדמוקרטיה בפרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה. חבר במועצה הבינלאומית של יד ושם. כרמון הוא צלם מסור האוסף מראות מרחבי העולם.

אריה רגב-שואשי

רגב-שואשי מנכ"ל חברת G4S אבטחה מקבוצת השמירה, מחברות האבטחה המובילות בארץ. מומחה בתחום מערכות הגנה אלקטרוניות, מערכי מוקד וסיור, מכירות והתקנת אבטחה אלקטרוניות, ניהול מערך סניפים במערך ארצי והקמת פרוייקט האיזוק האלקטרוני בארץ. רגב מצייר באקריליק בציפוי לכה שקופה ובשכבות עבות. לדבריו, התרנגול הוא בעל החיים היחיד היודע להבחין בין יום ללילה.

ד"ר דוד תדמור

שותף מנהל תדמור ושות'. עבודותיו הוצגו ונמכרו בתערוכות יחיד ובתערוכות קבוצתיות - בין היתר למטרות תרומה. שימש בעבר כממונה על ההגבלים העסקיים, מרצה באוניברסיטאות ובמרכז ללימודים בינתחומיים, חבר בלשכות עורכי הדין בישראל ובארה"ב. את חדר החושך של אביו בילדותו המיר בחדר מדפסות ענק מקצועיות במשרדו, שם הוא מדפיס את צילומיו.

נעם הנגבי

סמנכ"ל בכיר בנק דיסקונט, ממונה על חטיבת האסטרטגיה והשיווק במטה הבנק. מנהל, איש מחשבים, וכלכלן בהשכלתו. הנגבי מצלם שנים רבות ומאז 2003 החליט "לצלם בסטנדרטים מקצועיים" והחל להשתתף בתערוכות. תערוכת יחיד מצילומיו התקיימה בגלריה גבו בתל אביב בשנת 2008. כל ההכנסות מפעילותו האמנותית מופנות כתרומה לקהילה.

אילן טל

מנכ"ל האגודה למען החיי'ל. שרת בעבר כדובר צה"ל וכנספח צה"ל בגרמניה בדרגת תא"ל. לאחר פרישתו מצה"ל שימש כ-10 שנים בתפקידי ניהול בהייטק. בספטמבר 2005 יצא עם קבוצת חברים למסע "שביל ישראל", מצפון לדרום בהמשכים (אחת לחודש). "מתוך התוודעות לטבע ולאנשים שפגשתי בקבוצה ובדרך, נולדו גם האהבה והסקרנות לצילום".