מכרז תקציב הפרסום של דפי זהב: הסתיים שלב המצגות

ההכרעה על הזוכה תתקבל בתקופה הקרובה ■ על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, גלר-נסיס-פובליסיס, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS

שלב המצגות במכרז על תקציב הפרסום של דפי זהב הסתיים אתמול (ג') - כך נודע ל"גלובס". הכרעה בנוגע לזוכה אמורה להתקבל בתקופה הקרובה.

על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, גלר-נסיס-פובליסיס, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי.

הרקע להחלטה הוא היערכות מחודשת בדפי זהב, מתוך מטרה למקסם את כל החטיבות והאתרים שלה יחד. בחברה חשים כי לא הצליחו להשליך את המותגיות החזקה של דפי זהב לכל הפעילויות הנוספות שלה, ורוצים לראות כיצד לשלב הכול יחד.

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת דפי זהב פרסמה ב-2010 בהיקף של 7.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

לכאורה יכלו גם שלמור-אבנון-עמיחי להתמודד מחדש על התקציב, אך הם בחרו שלא לעשות כן.