מניית היום: קיבלה אישור FDA ומזנקת כ-7% במחזור גדול

מניית גיוון אימג'ינג קיבלה אישור FDA להרחבת השימוש בגלולת ה- PillCam SB למעקב אחר פצעים שיכולים להעיד על חשד למחלת קרוהן ■ ב-2001 אושרה הגלולה

חברת גיוון , בהחזקת אלרון , מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, הנמצאת בניהולו של חומי שמיר, הודיעה היום (ה') כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) עדכן את ההתוויות לשימוש בגלולת ה- PillCam SB ונתן אישור לקדם את השימוש בגלולה למעקב אחר פצעים שיכולים להעיד על חשד למחלת קרוהן.

גלולת ה- PillCam SB אושרה בשנת 2001 להדמיית הרירית של המעי הדק לאבחון אי סדרים במעי הדק במבוגרים ובילדים מגיל שנתיים ומעלה.

בגיוון מציינים כי העידכון ההתוויה שניתן ע"י FDA, משקף את המידע הקליני המצטבר התומך בשימוש באנדוסקופיה באמצעות גלולה להדמיית פצעים במספר מצבים חשובים כמו מחלת קרוהן, אנמיה עקב חוסר ברזל (IDA) ודימום בלתי מזוהה (OGIB).

"עד היום ניתן היה להשתמש באנדוסקופיה באמצעות גלולה לאבחון מחלת קרוהן, מהיום ניתן גם לעקוב אחר תגובת החולה לטיפול הניתן ולוודא שמתרחש ריפוי הולם", אמר ד"ר בלייר לואיס, פרופסור לרפואה קלינית, מבית החולים מאונט סיני, ניו יורק.

"אנו שמחים על ההתוויה הקלינית החדשה עבור גלולת ה-PillCam SB, מאז אישורה בשנת 2001, הפכה גלולת ה- PillCam SB ל-gold standard בהדמיית המעי הדק, כפי שיעידו 1.4 מיליון גלולות שנבלעו, מעל ל- 1,500 מאמרים מדעיים ומספר רב של ניסויים קלינים" אמר חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג.

כאמור מניית גיוון מגיבה בחיוב להודעה ומזנקת בשיעור חד של כ-6%.