סקר הפרסומות: פלאפון - הכי זכורה; הדואר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל, בכיכובם של אלי ומריאנו, מדיחה מפסגת דירוג הפרסומות האהובות את אסי כהן והבנק הבינלאומי

הפרסומת לפלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה הנמוכים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי - 50% פחות מהממוצע שעומד על 13.9%.

הפרסומת לדואר ישראל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מדורגת כבר בשבוע הראשון לשידורה בראש דירוג הפרסומות האהובות.

הפרסומת מציגה שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 25.6%.

עלייתה של הפרסומת של דואר ישראל מצביעה על טעמו של הציבור הישראלי, אשר מביע התלהבות פעם נוספת (אחרי הפרסומת של הבנק הבינלאומי) לנוכח השילוב של סלבריטאים אהודים, במצב קומי והומוריסטי. הפרסומת של הדואר מדיחה מפסגת האהובות את הבינלאומי, שהיה במשך שבועות ארוכים הפרסומת הכי אהודה.

הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. על-פי נתוני יפעת בקרת, פרסום סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 271 (בהשוואה ל-290 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה לעומת שבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-39 מיליון דולר (לעומת כ-38 מיליון דולר בשבוע שעבר).