סלים טועמה פתח תיק הוצל"פ נגד הפועל ת"א בגין חוב של 611 אלף ש'

מלבד הקשר, הקבוצה צריכה למחוק התחייבויות הקשורות לשחקניה וויליאם הזאו, בן שהר ורומיין רוקי, על מנת שוכל לשחק באירופה

ההתאחדות לכדורגל אישרה כי קיבלה מכתב רשמי, ובו דווחה על הליך ההוצאה לפועל שמנהל הקשר סלים טועמה נגד קבוצתו, הפועל ת"א. מדובר על חוב של 611 אלף שקל, אותו תידרש הפועל לפרוע באופן מיידי לפני הטלת עיקולים על חשבונות הקבוצה. החוב לשחקן הוא מהקדנציה הקודמת שלו במועדון.

מבחינה כספית, נושא טועמה אינו מהווה בעיה עבור הפועל ת"א, שחשבונותיה נמצאים בפלוס של עשרות מיליוני שקלים בזכות ההופעה בליגת האלופות.

הבעיה היותר משמעותית היא העובדה שהחוב לטועמה מצטרף ל-3 תיקים נוספים שיושבים בבקרה התקציבית ובהתאחדות, בגין חובות של הקבוצה שלא שולמו בשל המחלוקות בין הבעלים אלי טביב ומוני הראל. מדובר בהתחייבויות שמופיעות בדו"חות שמועברים לאופ"א נכון לתאריך 31 בדצמבר 2010, ואמורים להיות משולמים עד 31 במארס, אחרת לא תוכל הקבוצה לשחק בעונה הבאה במפעלים האירופיים.

3 תיקים נוספים מלבד זה של טועמה שהפועל צריכה להסדיר כדי לעמוד בתנאים שדורשת אופ"א, ושעדיין פתוחים בבקרה: חוב של 600 אלף שקל עבור השחקן וויליאם הזאו, שהגיע לקבוצה בתחילת העונה וכיום משחק בנס ציונה מהלאומית - חוב ממנו מתנער טביב בטענה שהראל שהביא את השחקן ללא ידיעתו; 75 אלף אירו חוב לקשר הצרפתי רומיין רוקי, ששוחרר בינואר האחרון לאביניון הצרפתית - חוב אותו לא מוכן טביב לשלם בטענה שהשחרור של השחקן נעשה ללא הסכמתו; ובנוסף, חוב שמוערך במאות אלפי אירו שחייבת הפועל ת"א לאספניול הספרדית עבור השאלתו של החלוץ בן שהר.