בגינדי ת"א נחתמו חוזי מכר על יותר ממחצית הדירות

גינדי השקעות לבורסה: עד כה נחתמו חוזי מכר לגבי 425 דירות בפרויקט השוק הסיטונאי מסך 718 הדירות המוצעות בפרויקט ■ ההכנסות הצפויות ממכירת כל הדירות: 1.567 מיליארד ש'

חברת גינדי השקעות דיווחה היום לבורסה את האומדנים הצפויים לחברה מפרויקט גינדי תל אביב. על פי הנתונים, המתייחסים לפרויקט כולו כאשר חלקה של גינדי השקעות עומד על 25%, ההכנסות הצפויות ממכירת 718 הדירות עומדות על כ-1.567 מיליארד שקל כאשר ההכנסות מדירות שכבר נחתם לגביהם חוזה מכר עומדות על 763 מיליון שקל. החברה דיווחה לאחר שהחברה השותפה איתה בפרויקט, ריבוע כחול נדל"ן דיווחה גם היא לבורסה.

עוד על פי הנתונים שפורסמו הערב (א'), סך עלויות פרויקט המגורים, כולל עלות הקרקע עומד על 1.34 מיליארד שקל. הרווח הגולמי שצפוי לחברה מהפרויקט עומד על כ-226 מיליון שקל. החברה מציינת בדיווח לבורסה כי "נתוני העלויות והרווח הגולמי המוצגים בתחזית לפרויקט כוללים הוצאות דמי ניהול עבור שירותי הניהול אותם מעמידה החברה לפרויקט בסכום של כ-21.5 אלף שקל. החברה צפויה לקבל את דמי הניהול כהכנסה בנוסף לחלקה ברווח הגולמי של הפרויקט".

נושא שנוי במחלוקת שעלה לכותרות בימים בהם ערכה החברה כנסי מכירות בהיכל התרבות בתל אביב היה כמות הדירות שנמכרו. לפי הדיווח הנוכחי, עד כה נמכרו בפרויקט 425 דירות. הכנסות החברה הצפויות ממכירת כמות זו של דירות עומדות על 841 אלף שקל כאשר נכון למועד הדיווח קיבלה החברה רק את המקדמות על סך 157 אלף שקל.

כזכור, פרויקט גינדי תל אביב הוא אחד הפרויקטים הגדולים שעומדים להיבנות בתל אביב בתקופה הקרובה. מדובר בפרויקט מגורים ומסחר העתיד להיבנות היכן ששכן בעבר השוק הסיטונאי בין הרחובות קרליבך, החשמונאים ודרך מנחם בגין. הקרקע במתחם משתרעת על פני 23.7 דונמים המוחכרים לתקופה של 99 שנה מעיריית תל אביב. על פי צפי החברה, העבודות במתחם עתידות להתחיל עוד השנה כאשר צפי סיום הבנייה הוא בעוד כארבע שנים. בפרויקט שותפים גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי ורבוע כחול נדל"ן.