ריקול למקררים ולמקפיאים של בוש וסימנס: סכנת התלקחות

לפי החברה, הקבל החיצוני עלול בנסיבות מסוימות להתחמם יתר על המידה וליצור ניצוץ שעשוי להוביל לסיכון של התלקחות ■ מדובר בדגמים שיוצרו לפני אוקטובר 2008 ונמכרו בישראל

חברת BSH מכשירים ביתיים מודיעה היום (א') על פעולת תיקון מונע (ריקול), הכוללת ניתוק רכיב חיצוני (קבל) מדגמים מסוימים של מקררים ומקפיאים מתוצרת בוש וסימנס.

לפי דיווחי החברה, הקבל החיצוני עלול, בנסיבות מסוימות, להתחמם יתר על המידה וליצור ניצוץ שעשוי להוביל לסיכון של התלקחות. מדובר בדגמים שיוצרו לפני אוקטובר 2008 ונמכרו בישראל.

"החברה פועלת בתיאום מלא עם הרשויות הרלוונטיות", מסר דובר החברה, דוד חקק. "חברתנו מחויבת לאיכות ולשרות הגבוהים ביותר עבור לקוחותיה. לכן יזמנו את פעולת התיקון המונע. אנו עושים כל מאמץ כדי לבצע את התהליך באופן היעיל והמהיר ביותר, ואנו מודים ללקוחותינו על שיתוף-הפעולה".

רשימת הדגמים מופיעה באתר www.pra.org.il. ניתן לאתר את קוד הדגם והמספר הסידורי על גבי מדבקה הנמצאת בדפנות הפנימיות של המקרר או המקפיא.

על מחזיקי המקררים והמקפיאים המדוברים להתקשר אל מוקד השירות כדי לתאם ביקור של טכנאי מוסמך. התיקון יבוצע חינם בבית הלקוח ויארך כ-20 דקות.
מוקד מידע (24 שעות): 1-800-806-807

מוקד לתיאום ביקור טכנאי (א'-ה' 8:00-20:00, יום ו', עד 13:00): 1-800-353-343