בזק תשיק חבילה המשלבת סלולר, אינטרנט וטלפוניה

זאת עבור המגזר העסקי ■ העובדה ש-yes לא נמצאת בחבילה היא פורמלית בלבד, וככל הידוע לקוחות שירצו יוכלו לקבל גם שירותי טלוויזיה במסגרת החבילה

לראשונה בהיסטוריה של קבוצת בזק, תתחיל הקבוצה לשווק חבילות לשוק העסקי הכוללות גם שירותי סלולר. משרד התקשורת יתקן בקרוב את הרישיונות של החברות, כך שבזק תוכל לספק שירותי טלפוניה, אינטרנט וסלולר ביחד.

אמנם מדובר בחבילה "פריקה" - שאפשר לרכוש את כל מרכיביה בנפרד - ואולם הניסיון מראה כי הציבור לא מודע לאפשרות ואינו דורש כל מרכיב בנפרד.

החבילה שבזק תציע, שפרטיה ייחשפו בקרוב, צפויה להיות אטרקטיבית ומעניינת, ותציב רף שלחברות מתחרות לא יהיה קל לספק. העובדה ש-yes לא נמצאת בחבילה היא פורמלית בלבד, וככל הידוע, לקוחות שירצו יוכלו לקבל גם שירותי טלוויזיה במסגרת החבילה.

עד כה החבילות שבזק שיווקה היו למגזר הפרטי בלבד, וכללו אינטרנט (תשתית) פלוס טלפוניה וספק אינטרנט, ושיחות לחו"ל. בעקבות הירידה בנתח השוק של הקבוצה בשוק העסקי והפרטי, ועל-פי מדיניות משרד התקשורת, ככל שהקבוצה יורדת בנתח השוק - היא מקבלת הקלות.

העובדה שבזק עדיין בעלת עוצמה למרות הירידה בנתח השוק אינה פוגעת בהקלות שהיא מקבלת ממשרד התקשורת. למרות הירידה בנתח השוק במגזר העסקי, הרווחיות של בזק גבוהה מאוד. הפריסה והנוכחות של החברה והיכולות ההנדסיות הגבוהות שלה מקשות על מפעילים אחרים להתחרות בה בשוק העסקי.

בזק, בניגוד למתחרותיה, מציעה הצעות שמשלבות בין יכולת הפריסה הגבוהה לבין הפתרונות הממוקדים והמתקדמים ללקוח. הצירוף של שירותי סלולר לחבילה חשוב, משום שבשוק העסקי ההוצאה על סלולר כבדה.