השיחה: מה חיפשו ג. יפית ויעקב פרי באשדוד?

מי הדרימו לחגיגות ה-30 של מסעדת אידי? ■ איך ציינו בדלק 60 שנות פעילות? ■ איפה נפגשו שאול מופז ויצחק תשובה? ■ וגם: מה מספר גיגי לוי על הפרידה ממנכ"לות 888?

מאור מחלקת כרטיסים

בנק לאומי מקיים גם השנה את מסורת "קמחא ד'פסחא", שמטרתה לסייע למשפחות מעוטות יכולת. השנה המסורת השתדרגה ובמקום חלוקה של חבילות מזון, בחר הבנק לחלק 2,000 כרטיסים מגנטיים בשווי 300 שקל כל אחד, לשימוש בסניפי רשת שופרסל.

גליה מאור עם חניכי
 גליה מאור עם חניכי

גליה מאור עם חניכי "לאומי אחרי"

חברי הנהלת הבנק ובראשם המנכ"לית גליה מאור, הפגינו דוגמה אישית, וביחד עם חניכי עמותת "לאומי אחרי" חילקו את הכרטיסים למשפחות נזקקות המטופלות בידי ארגונים ומוסדות בהם מתנדבים העובדים לאורך השנה, וכן למשפחות שהומלצו על-יד לשכות הרווחה.

אידי חוגג

איום הגראדים לא פגע בתנועה הערה שנרשמה אמש (א') מכיוון תל-אביב למסעדת אידי באשדוד. השף אידי ישראלוביץ' חגג אמש 30 שנות בישול ומסעדנות בערב שכולו אוכל משובח ויין טוב. במסגרת הערב השיק אידי את תפריט ה-30 שלו ואת מנת ה-30 - עוגת קוד - אותה הביא היישר מדרום אפריקה.

אורי בורי ואידי ישראלוביץ' / צלם אבי קורח
 אורי בורי ואידי ישראלוביץ' / צלם אבי קורח

אורי בורי ואידי ישראלוביץ'

הגיעו לבלוס וליהנות: יעקב פרי שסיפר שהסוד של אידי הוא שתמיד הוא עושה דברים מכל הלב, ישראל מקוב, יפית גרינברג ובני ארד, פנינה רוזנבלום, פלאטו שרון שציין כי אידי הוא האיש הראשון שמביא את הריח הים-תיכוני המיוחד של הבישול מפריז, שי שליו מנכ"ל גלידות פלדמן, הקולגות: אורי בורי, מאיר אדוני, יונתן רושפלד, חיים טיבי ועוד.

דלק נהדרת 1

דלק ישראל ורשת חנויות הנוחות מנטה ערכו אמש את האירוע השנתי לשותפים ולמנהלי החברה. הערב עמד בסימן 60 שנה לדלק ישראל. מעל 500 אורחים, חברי הנהלה, שותפים, חברי דירקטוריון דלק ישראל ועובדים הגיעו לחגוג בגני התערוכה.

אבי בן אסאייג, טל פרידמן, אייל קיציס וחיים אלמוזנינו / צלם עמי פללי
 אבי בן אסאייג, טל פרידמן, אייל קיציס וחיים אלמוזנינו / צלם עמי פללי

אבי בן אסאייג, טל פרידמן, אייל קיציס וחיים אלמוזנינו

באומנותי: כוכבי "ארץ נהדרת". המרואיין המרכזי של אייל קיציס היה מנכ"ל דלק ישראל, אבי בן אסאייג שהרגיע בנוגע למחירי הנפט. "הפרלמנט של שאולי" לא שכח להודות ליצחק תשובה ולובה החליטה לעשות קאמבק כמתדלקת. לקחו חלק: משה עמית, חיים אלמוזנינו, ליעד כהן, גיל שרון, רחל תורג'מן, עו"ד ציון אמיר, יועץ התקשורת משה דבי ועוד.

דלק נהדרת 2

יצחק וחיה תשובה הגיעו אתמול ל"אודיטוריום תשובה" במכללה האקדמית נתניה, לטקס חלוקת מלגות במסגרת קרן דלק למדע, לחינוך ולתרבות. במהלך האירוע חולקו 300 מלגות לסטודנטים של המכללה. יצחק תשובה ציין כי נכון להיום ישנם כ-3,600 מילגאים של הקרן, המכונים "ילדי תשובה", וכי אם הוא הצליח גם הם יכולים.

שאול מופז ויצחק תשובה / צלם תמיר ברגיג
 שאול מופז ויצחק תשובה / צלם תמיר ברגיג

פרופ' צבי ארד, שאול מופז ויצחק תשובה

הטקס הוקדש לזכרו של ארנון מיכאלי ז"ל, שכיהן כמנהל בכיר ודירקטור בחברות בקבוצת דלק, והלך השנה לעולמו. נכחו: ח"כ שאול מופז יו"ר ועדת חוץ ובטחון בכנסת, גבי לסט יו"ר הקרן, עו"ד יעקב פרידגוט מנכ"ל הקרן, נשיא המכללה פרופ' צבי ארד ויו"ר חבר הנאמנים פרופ' יעקב הרט.

בר-עם סוגר מעגל

בשבת בצהריים, רבים מצלמי ישראל הגיעו לעשות כבוד לצלם מיכה בר-עם, עם פתיחת תערוכת הצילום החדשה שלו במוזיאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי. התערוכה נפתחה במקביל לתערוכה של בר-עם בבית וילי ברנדט בברלין. בר-עם, יליד ברלין, שנאלץ לברוח עם משפחתו מגרמניה בעת המלחמה, חש סגירת מעגל עם הצגת שתי תערוכות במקביל. בין הבאים לפתיחה נצפו: התעשיין סטף ורטהימר, מרטין שרוטר נספח התרבות של גרמניה בישראל, מרק שאפס, לשעבר אוצר מוזיאון תל-אביב, גיזלה קיזר מנהלת תרבותית של בית וילי ברנדט, ד"ר אלכסנדרה נוקה אוצרת התערוכה בברלין, רחל רבין, הצלמים: דוד רובינגר, בועז לניר, אלכס ליבק, מנחם כהנא, שמחה שירמן, דוד טרטקובר ועוד.

ברינבאום תוסס

מנכ"ל קבוצת עזריאלי ארנון תורן, מנכ"ל סודה סטרים דניאל ברינבאום ומנכ"לית מותג סודה סטרים ורדה שוהם, יצאו אתמול ממשרדיהם ותפקדו כברמנים.

תורן, שוהם וברינבאום / צלם שוקה כהן
 תורן, שוהם וברינבאום / צלם שוקה כהן

ארנון תורן, ורדה שוהם ודניאל ברינבאום

הסיבה: השקת בר משקאות תוססים בעזריאלי. בבר אמורים להרוות את צימאונם, חינם אין כסף, כחצי מיליון מבקרים במשך החג. בשאר הימים המשקאות יימזגו על-ידי ברמנים פחות בכירים.

הסטטוסים שלהם:

Gigi Levy מודיע על פרישה מניהול 888 ישראל. מספר על הצער שבפרידה ומחכה להזדמנויות שיביא המחר

Shaul Olmert החליט בפרץ ספונטניות בתשע בערב לקחת את ילדיו שכבר היו במוד של שינה, עם הפיג'מות, לבילוי מפנק ומתוק בבר של וופל בלגי