אקורד הסיום של אופרה ווינפרי: מיליון דולר לספוט פרסומת

תוכנית הטלוויזיה של ווינפרי יורדת מרשת CBS, והמפרסמים עומדים בתור כדי לזכות בקהל של 10 מיליון צופים ■ ווינפרי עוברת לשדר בערוץ החדש שהקימה לאחרונה - OWN

אחרי 25 עונות, תעלה אופרה ווינפרי ב-25 במאי לשידור האחרון של תוכניתה הפופולרית "אופרה" בערוץ ברודקאסט. על-פי דיווחים בעיתונות האמריקנית מבקשת רשת CBS, שם משודרת התוכנית, כמיליון דולר עבור כל ספוט של 30 שניות.

ווינפרי, המכונה "מלכת האוף-פריים", היא מנחת הטוק שואו הנצפה ביותר, והיא מביאה אל המסך כ-7 מיליון צופים ביום - גבוה יותר מכל תוכנית אחרת שמשודרת בשעות היום. על-פי הערכות, תוכנית הסיום עשויה להביא 10 מיליון צופים.

מכיוון שמדובר בשידור סינדיקציה, ייתכן כי חלק מהרשתות ישדרו את התוכנית בשעות הפריים-טיים, ובכך ימשכו עוד כמה מיליוני צופים, אך הרשתות הגדולות לא צפויות לעשות מהלך שכזה, מכיוון שהדבר יפגע בתוכניות הפריים-טיים הקבועות שלהן.

כזכור, ווינפרי פורשת מ-CBS, לטובת הערוץ העצמאי שנמצא בבעלותה - OWN.

הערוץ כבר עלה לאוויר, והוא כולל תוכניות בידור וטוק שואו, כמו גם פיצ'רים שונים בכיכובה של ווינפרי. מלבד זאת מחזיקה ווינפרי באמצעי מדיה נוספים ומגזינים הנושאים את שמה.

לקראת התוכניות האחרונות ברשת CBS היא צפויה לארח לראיון קצר גם את משפחת אובמה. ווינפרי ידועה כתומכת נלהבת של אובמה, והיא אף לקחה חלק פעיל במהלך הקמפיין האחרון של הבחירות לנשיאות בארה"ב.

עלות ספוט
 עלות ספוט