השינויים בפסגות נמשכים: מנהלת מערך השיווק עוזבת

מיכל רביב עוזבת את תפקידה בבית ההשקעות ועוברת לשמש כסמנכ"לית השיווק בחברת הביטוח AIG ישראל ■ לאחרונה פרשה גם ורד דר, הכלכלנית והאסטרטגית הראשית של פסגות

עזיבת הבכירים מפסגות נמשכת. ל"גלובס" נודע כי מיכל רביב, מנהלת מערך השיווק של בית ההשקעות, עוברת לשמש כסמנכ"לית השיווק בחברת הביטוח AIG ישראל.

הודעה על עזיבתה של רביב צפויה להימסר היום (ה') לעובדי בית ההשקעות. דובר פסגות אישר את עזיבתה.

ככל הידוע, נסיבות עזיבתה של רביב נעוצות בכך שהיא רצתה להתקדם לתפקיד סמנכ"ל, תואר שבפסגות לא העניקו לה.

רביב שימשה בתפקידה כמנהלת מערך השיווק וכן כחברת הנהלה מתחילת 2009 - תפקיד לו מונתה במסגרת שינוי מבני שנערך בבית ההשקעות בתקופתו של המנכ"ל הקודם - רועי ורמוס. במסגרת השינוי הוקם מערך תקשורת שיווקית, שאיחד את שני מערכי הפרסום שהיו קיימים אז - למוצרים ארוכי-טווח וקצרי-טווח.

לפני כן שימשה רביב שימשה כמנהלת פעילות קידום המכירות של בית ההשקעות, והיא נמצאת בפסגות עוד מתקופתה בבנק לאומי בעת שנוהלה על-ידי גבי רביד.

לתפקיד ב-AIG ישראל הגיעה רביב דרך אורי שמואלי, המשנה למנכ"לית החברה. לתפקיד זה מונה שמואלי בתחילת השנה, ולפני כן שימש כמשנה למנכ"ל בית ההשקעות מגדל שוקי הון וראש מערך השיווק והמכירות.

רביב תחליף את אורי קליין שעוזב את הקבוצה, לאחר שנתיים בתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה וקידום המותג של AIG בישראל.

מבחינת AIG ישראל, מדובר בשינוי נוסף באופי צמרת החברה, כששניים מבעלי התפקידים המובילים הגיעו מעולם בתי ההשקעות. AIG ישראל, בניהול חוה פרידמן שפירא, עוסקת בתחומי הביטוח הכללי, אך מתכוונת להיכנס בשנה הקרובה לתחומים נוספים בראשם פוליסות חיסכון.

חילופי הבעלות בפסגות ומינויו של רונן טוב למנכ"ל במקום רועי ורמוס גררו אי-בהירות סביב מעמד הבכירים בבית ההשקעות.

לאחרונה הודיעה גם ורד דר, הכלכלנית והאסטרטגית הראשית של פסגות, על עזיבתה בשל תחושת מיצוי. דר, כלכלנית מוערכת, נחשבה לאחד האנשים הקרובים לורמוס, כמו גם רביב.

יחד עם זאת, עזיבתה של דר, וייתכן שגם עזיבתה של רביב, אינן נעוצות בכך שורמוס כבר אינו מכהן בתפקידו, אם כי לא מן הנמנע כי אם היה נשאר בתפקידו - הן לא היו עוזבות.

פסגות, שבבעלות קרן אייפקס בניהולה של זהבית כהן, הוא בית ההשקעות הגדול בישראל, והוא מנהל כ-130 מיליארד שקל.