צפו ברשימה: מיהם הסלבריטאים המשפיעים ביותר בעולם?

אופרה ווינפרי זכתה בתואר הסלבריטאית המשפיעה בעולם ב-4 מתוך 7 השנים האחרונות - מי גנב לה את התואר הפעם? ■ צפו ברשימת "100 המשפיעים" של מגזין "פורבס"

המגזין "פורבס" פרסם היום (ה') את רשימת 100 הסלבריטאים המשפיעים בעולם בתחום הבידור והעסקים. הידוענים ברשימה של "פורבס" הרוויחו בחלוף השנה האחרונה 4.5 מיליארד דולר בסרטי קולנוע, במופעי מוזיקה, במשחקי כדורסל ובתצוגות אופנה. אבל בעיקר, הם מופיעים ברשימה עקב ההשפעה העצומה שיש להם.

היום, מסתבר, החוכמה היא להשפיע באמצעות הרשתות החברתיות, מה שמסביר כיצד ליידי גאגא הדיחה את אופרה ווינפרי מהמקום הראשון ברשימה, עליו נאלצה לוותר רק 3 פעמים בסך-הכול ב-7 השנים האחרונות.

גאגא נמצאת בטופ לא רק בגלל סיבוב ההופעות שלה בו הרוויחה 90 מיליון דולר, אלא גם בגלל 32 מיליון מעריציה בפייסבוק ו-10 מיליון העוקבים שניכסה לעצמה בטוויטר. אלה הובילו גם למיליון הורדות של הסינגל הדיגיטלי שלה, "Born this Way", בתוך 5 ימים בלבד.

אבל אופרה לא נופלת יותר מדי, אלא רק למקום השני. מנחת תוכנית הטוק-שואו, אשר הרוויחה מעל 290 מיליון דולר בשנה שעברה, צפויה לצבור כוח רב יותר בשנה הבאה, כאשר תוכנית הטוק-שואו האגדית שלה תסתיים, והיא תוכל להתרכז בפיתוח רשת OWN שבבעלותה.

אולם, אופרה יכולה גם ללמוד לא מעט מהסלב שלישי בדירוג, ג'סטין ביבר, אשר בגיל 17 בלבד הרוויח ב-12 בחודשים האחרונים 53 מיליון דולר תודות להופעות ומכירת דיסקים. גם הסרט התיעודי שנעשה על חייו, אשר הוקרן בתלת-ממד וגרף רווחים של 100 מיליון דולר, תרם את חלקו להכנסותיו של ביבר.

אם ביבר היה נולד לפני עשור, אף אחד לא היה שומע על הבחור הצעיר, שכנראה נאלץ היה להמשיך ולהכין שיעורי-בית בבית-הספר. אולם, בעידן יו-טיוב, הסינגל הראשון של ביבר ("Baby") זכה ל-500 מיליון ציפיות והוביל לפרסומו.

הרשימה המלאה - הכוללת כוכבי קולנוע וטלוויזיה, אושיות תקשורת, דוגמניות, ספורטאים, סופרים, מוזיקאים וקומיקאים - מתייחסת להכנסותיהם של הסלבריטאים, כמו גם לכוחם והשפעת על התקשורת הקונבנציונלית וכן על המדיה החברתית.

לצפייה ברשימה המלאה - לחצו כאן.

10 הידוענים הראשונים ברשימה:

1. ליידי גאגא.

2. אופרה ווינפרי.

3. ג'סטין ביבר.

4. U2.

5. אלטון ג'ון.

6. טייגר וודס.

7. טיילור סוויפט.

8. בון ג'ובי.

9. סיימון קואל (לשעבר מנחה "כוכב נולד" בארה"ב).

10. לברון ג'יימס.