ערוץ 10 לא יקבל את ערוץ 20 לשידור "הדור הבא"

הוט ו-yes מתנגדות לתת לערוץ 10 את האפיק שזוהה עם "האח הגדול" ■ עשויות לתת לערוץ 10 אפיק אחר שישדר בשידור חי רציף את תוכנית הריאליטי החדשה

ערוץ 10 לא יקבל מהכבלים והלוויין את ערוץ 20 עבור שידור מסביב לשעון של תוכנית הטלוויזיה שלו "הדור הבא".

ל"גלובס" נודע כי בפלטפורמות מתנגדים לתת לערוץ 10 את הערוץ שזוהה עד כה עם "האח הגדול" של קשת, זאת גם לאור העובדה כי ההערכות בשוק מדברות על כך שהעונה הבא של "האח הגדול", גירסת ה-VIP, תעלה כבר בסוף אוגוסט השנה.

בתוך כך מסתמן כי ערוץ התוכנית יהיה ערוץ שונה בכל אחת מהפלטפורמות - כשב-yes עשוי זה להיות אפיק 18, ובהוט אפיק גבוה יותר.

ערוץ 10 צפוי להעלות באמצעות חברת ההפקה "אבוט-רייפ-המאירי" תוכנית ריאליטי חדשה, שתעקוב בכל שעות היממה אחר קבוצת מתמודדים המתגוררים באולפן שנבנה כבית מפואר בבת-ים.

מדובר בשיתוף-פעולה עם אתר האינטרנט וואלה, אשר ישדר אף הוא את ההתרחשות בבית 24 שעות ביממה לאורך כל תקופת התוכנית. עלות ההשקעה בריאליטי מוערכת ב-8 מיליון שקל.

הפורמט המדובר יורכב ממאפיינים של "האח הגדול", אך ייקחו בו גם חלק רווקים ורווקות, חלקן דמויות ידועות. את התוכנית ינחה הצמד טל ברמן ואביעד קיסוס, שגם מנחה בימים אלה את אחת התוכניות המדוברות של הערוץ - "ווייפאאוט".

יתחרה מול "האח הגדול VIP"?

בערוץ 10 פנו לכבלים וללוויין בבקשה שיספקו בעבורו את ערוץ 20, שכבר נבנה כמותג של קשת, שם הועברו במתכונת דומה כל שידורי "האח הגדול". ואולם התקשרות חוזית מול קשת, כמו גם מחויבות של החברות כלפי הזכיינית, גרמו להוט ול-yes לסרב לבקשת ערוץ 10. בינתיים נמשך המשא-ומתן מול שתי הפלטפורמות לגבי אפיקים אחרים.

יש לציין כי בימים אלה עושה הוט שימוש בערוץ 20 לצורך פרומואים לתוכניות שמשודרות בערוצים שלה. בסופי שבוע היא מעלה רצועה שנקראת "תוכניות לסוף השבוע", הכוללת תוכניות טיולים ובישול.

בתוך כך, נראה כי התחרות בין ערוץ 10 לקשת עשויה להתחמם בגזרת הריאליטי, כאשר קשת עשויה להקדים את שידור גירסת ה-VIP של "האח הגדול", מיד לאחר רדת העונה הבאה "מאסטר שף" בשלהי הקיץ.

מהוט ו-yes נמסר: "איננו מגיבים על נושאים במשא-ומתן".

משאר הגורמים לא נמסרו תגובות עד לפרסום הידיעה.