מניית היום: מזנקת ב-14% בעקבות חתימת הסכם הפצה

איציק הניג, מנכ"ל סיאלו: "הסכם הפצה זה פותח בפנינו את הדלת לשיווק המערכות הדנטליות המתקדמות שפיתחנו בשוק ההודי עצום הממדים והצמא למכשור מתקדם"

חברת סיאלו האשקלונית דיווחה היום (א') כי התקשרה עם חברת AMT בהסכם, על-פיו מונתה AMT כמפיצה ומשווקת של הציוד והשיטות של החברה לטיפולי שורש וביצוע שתלים דנטלים בהודו.

במסגרת ההסכם לא התקבלה התחייבות של AMT לרכישת מערכות דנטליות בכמות מינמלית ועל-פי ההסכם AMT תישא באחריות ובעלות בגין קבלת האישורים הרגולטורים הנדרשים לשיווק והפצת המערכות הדנטליות בהודו.

ההסכם בתוקף לתקופה של 36 חודשים ממועד חתימתו.

איציק הניג, מנכ"ל סיאלו, ציין כי "הסכם הפצה זה פותח בפנינו את הדלת לשיווק המערכות הדנטליות המתקדמות שפיתחנו בשוק ההודי עצום הממדים והצמא למכשור מתקדם. ההסכם מתווסף להסכמי הפצה קיימים עם מפיצים בארה"ב ורוסיה כדוגמת Henry Schein ו-A.D.C Company Israel Ltd, סיאלו ממשכיה להתקשר עם מפיצים מובילים בעלי ניסיון והצלחה מוכחת בטריטוריות בהן הם פועלים ואנו מאמינים שאלה יסייעו לסיאלו להגביר את קצב מכירת המערכות הדנטליות הייחודיות שפיתחנו ברחבי העולם".

סיאלו טכנולוגיה מתמקדת בפיתוח פתרונות לטיפולי שורש ושתלים דנטאליים וכן פיתחה שתל דנטאלי ייחודי, בתחום הכירורגיה הדנטאלית ותחומים נוספים. במקביל עוסקת החברה במתן פתרונות לטיפול בדלקות, חסימות והסרת אבנים מדרכי ובלוטות הרוק. הכלים שפיתחה החברה כוללים בין היתר: סטנט ייחודי שמיועד להקל במידה משמעותית על הניתוחים המתבצעים בבלוטות הרוק להסרת אבנים שנוצרו בהן מתמקדת.