צפו בווידיאו: האופטימוס בלאק של LG יגיע לישראל ביולי

תקופת הבצורת בשוק הסלולר אמורה להסתיים בזמן הקרוב עם השקות של מכשירים חדשים ■ יושק בארץ לצד יציאתו לחנויות של הגלקסי S 2 של חברת סמסונג בישראל

תקופת הבצורת בשוק הסלולר אמורה להסתיים בזמן הקרוב עם השקות של מכשירים חדשים. חברת LG תהיה כנראה הראשונה לסיים את התקופה הזו עם השקת האופטימוס בלאק ברשת פלאפון במהלך חודש יולי ובהמשך הוא צפוי להגיע גם לסלקום.

השקת האופטימוס בלאק תעשה לצד יציאתו לחנויות של הגלקסי S 2 של חברת סמסונג בישראל. מדובר בפעם הראשונה מזו תקופה ארוכה מאוד שאפשר יהיה לראות בישראל תחרות חזקה בין שתי היצרניות הקוראיניות על שוק הסמארטפונים המתקדמים, כאשר שני הטלפונים פועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. האופטימוס בלאק יגיע עם גרסה 2.2, כאשר בהמשך כנראה תהיה אפשרות לשדרוג לגרסה 2.3.

ייבואנית LG בישראל, חברת ברימאג תקשורת לא הייתה עד לתחילת שנה זו שחקנית בשוק הסמארטפונים, עד שהיא השיקה באותה תקופה את האופטימוס וואן, מכשיר אנדרואיד יחסית בסיסי. האופטימוס בלאק מביא אותה עכשיו לשוק הסמארטפונים החזקים והאיכותיים יותר.

הבלאק מגיע עם מסך מגע בגודל 4 אינץ' אשר מגיע תחת השם NOVA. הטכנולוגיה בה פועל המסך, מאפשרת לדברי החברה עוצמת תאורה גבוהה ללא פגיעה באיכות התמונה ומבטיחה חוויית צפייה חדה וברורה גם באור יום. המסך עצמו גם אמור להיות חסכוני ב-30% בצריכת החשמל שלו לעומת מסכי טלפון של חברות אחרות.

הבלאק שוקל 109 גרם והוא מגיע בעובי של 9.2 מ"מ, יש לו מצלמה עם חיישן של 5 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי ופלאש LED ומעבד במהירות 1 ג'יגה הרץ מסוג OMAP של חברת טקסס אינסטרומנטס.