אליהו מחליף את המבורגר בראשות איגוד חברות הביטוח

גדעון המבורגר מסיים כהונה של 6.5 שנים בראשות איגוד חברות הביטוח - עופר אליהו יחליפו ■ יונל כהן עזב את תפקיד יו"ר התאחדות חברות לביטוח חיים - מוחלף על ידי זאב אבן חן

חילופי אישים בראשות אגוד חברות ביטוח והתאחדות חברות לביטוח חיים. האסיפה השנתית של אגוד חברות הביטוח אישרה היום פה אחד כי לאחר כהונה ארוכה ונכבדה של כשש שנים וחצי בתפקיד יו"ר אגוד חברות הביטוח, גדעון המבורגר, מבעלי השליטה בחברת הביטוח הראל ונשיאה, עוזב את התפקיד ומוחלף על ידי עופר אליהו, מנכ"ל חברת הביטוח אליהו. אליהו הינו בנו של שלמה אליהו, מייסד ויו"ר חברת אליהו - המתמחה בעסקי הביטוח הכללי וזוכה להערכת אנשי הענף.

בנוסף, היום נערכה האסיפה השנתית של חברי התאחדות חברות לביטוח חיים וגם שם בוצעו חילופי יו"ר. כך, מנכ"ל חברת מגדל - יונל כהן, עזב את התפקיד לאחר שנתיים (מאז יוני 2009) והוא מוחלף על ידי זאב אבן חן, מנכ"ל ההתאחדות. לאור כך, אבן חן, נציב בדימוס במשטרה ומנכ"ל ההתאחדות והאגוד מזה כעשר שנים, יכהן מעתה גם כיו"ר התאחדות חברות לביטוח חיים.

האגוד וההתאחדות מייצגים במרוכז את חברות הביטוח כתעשייה, למול המדינה, גורמי הרגולציה, מאמצי חקיקה ועוד. באגוד חברות הביטוח חברים מרבית המבטחים הפועלים בישראל בענפי הביטוח הכללי. באגוד חברות הביטוח הבאות: איילון, אליהו, ביטוח חקלאי, דקלה, הכשרה ביטוח, הפניקס, הראל, כלל ביטוח, כלל בריאות, מגדל, מנורה מבטחים, שומרה ושלמה ביטוח. בהתאחדות חברות: איילון, אליהו, ביטוח ישיר, הכשרה ביטוח, הפניקס, הראל, כלל ביטוח, כלל בריאות, מגדל ומנורה.