כריסטיאנו רונאלדו מציג: החיים הטובים (והיקרים)

כוכב הכדורגל ביטל את הערכת מגזין "פורבס": "אני לא שווה 160 מיליון דולר, אלא 245 מיליון" ■ בנוסף, הצהיר כי הוא מבזבז 180 אלף ליש"ט בשנה על טיסות פרטיות

מגזין "פורבס", המפרסם מדי שנה אומדן על השווי הכספי של שחקני הכדורגל בעולם, לא ממש מדייק בפרטים. לפחות אם תשאלו את אחד מהשחקנים שנבדקים דרך קבע - כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד.

בבדיקה האחרונה של "פורבס" נטען כי הונו של הפורטוגלי עומד על 160 מיליון דולר, אבל הקשר דאג להפריך זאת, בראיון לעיתון "המירור": "זה לא נכון. על הנייר אני שווה קרוב ל-245 מיליון דולר!".

פנינים נוספות שיצאו מפיו של רונאלדו במהלך הראיון: "אני מבזבז 8,000 ליש"ט בחודש על מלתחת הבגדים שלי". לא ממש סכום גדול עבורו, בהתחשב בעובדה ש"אני מרוויח 400 אלף ליש"ט כל שבוע. אני לא יכול לבזבז את הכל, אז אני 'יושב' על הכסף. אני מוציא 180 אלף ליש"ט בשנה על טיסות במטוסים פרטיים". יש להוסיף שלאחרונה רכש רונאלדו שתי מכוניות חדשות - מדגמי מקלארן ומרצדס, במחיר כולל של 600 אלף ליש"ט. "אבל הכסף ממש לא שינה אותי - אני עדיין אותו בן אדם", לדברי הכוכב.

כמו כן, הצהיר רונאלדו כי הוא קיבל לאחרונה הצעה לעבור למנצ'סטר סיטי, שם הובטח לו שכר בשווי 20 מיליון ליש"ט בעונה. יחד עם זאת, הוא הצהיר כי יישאר במדריד, שם הוא גר באחוזה שעלתה לו 5 מיליון ליש"ט.