נהג המשאית שדרס וברח: רוני לוי, בן 31 מיפו

(עדכון) - בתאונה אתמול נהרגו שני וחי-זיו קריאף ■ לוי הסגיר את עצמו הלילה למשטרה ■ מיוחסות לו עבירות של גרימת מוות ברשלנות ואי-הגשת עזרה לנפגעים ■ מעצרו הוארך בשבוע

שופטת בית משפט השלום בראשון-לציון, יעל בלכר, האריכה היום (ב') בשבוע את מעצרו של רוני לוי (31), נהג המשאית מיפו החשוד שדרס אתמול (א') למוות את בני-הזוג שני וחי-זיו קריאף בכביש 4 ליד מחלף יבנה, ונמלט מהמקום ללא שהגיש להם סיוע.

לוי, תושב יפו ואב לשתי בנות, חשוד בביצוע עבירות של גרימת מוות ברשלנות ואי-הגשת עזרה לנפגע בתאונה.

מדיון הארכת המעצר של לוי מתברר כי לאחר שבני-הזוג קריאף נפגעו מרכבו של לוי פגע בהם רכב נוסף, וכי כרגע לא ידוע איזה מבין הרכבים גרם למותם של בני-הזוג.

במהלך הדיון אמר סנגורו של לוי, עו"ד ארז אבוהב, כי ללוי אין עבירות קודמות, וכי הוא משתף פעולה עם המשטרה ומוכן לעזור לה ככל שיידרש. עוד טען בא-כוחו של הנהג הדורס כי לוי לא נוהג לצרוך סמים או לשתות אלכוהול, וכי הוא הסגיר את עצמו למשטרה ללא שהתייעץ עם עורך דין קודם לכן.

התאונה המחרידה אירעה אתמול בסביבות השעה 11:00 בבוקר, כשבני-הזוג קריאף, שנישאו רק לפני 9 חודשים, עצרו בצד הכביש ליד מחלף יבנה כדי לתקן תקר בגלגל. האישה, שני, הייתה בחודש השישי להריונה. בני-הזוג הובאו אמש למנוחות בקריית-מלאכי, עיר מגוריהם.

לוי הגיע אתמול בחצות הלילה לתחנת המשטרה כשהוא מלווה בבני משפחתו, הסגיר את עצמו ונעצר במקום. בחקירתו הראשונית סיפר לוי לחוקרים על התאונה. "פתאום ראיתי דמות, רק דמות אחת, ופגעתי בה", סיפר לוי ,שלטענתו ברח מזירת האירוע מכיוון שחש פחד ובהלה.

לאחר ששמע על האסון אמר אילן, אביו של חי-זיו, לכלי התקשורת כי הגיע הזמן שהשופטים במדינת ישראל יתעוררו ויתנו עונשים הולמים לעבריינים מהסוג של לוי. "הנהג הזה הוא רוצח בדם קר. בשביל להרוג זוג ולברוח מהמקום צריך אופי של מנוול", אמרה איילה, אחותו של חי-זיו קריאף ז"ל.